آخرین اخبارافغانستانحکومتسیاست

رییس جمهور در مراسم معرفی فضلی:

اداره امور باید پل ارتباطی ادارات با ارگ باشد

محمد اشرف غنی رییس جمهور، ظهر امروز در مراسم معرفی فضل محمود فضلی رییس عمومی ادارۀ امور، گفت که این اداره باید پل ارتباطی میان ارگ و ادارات دولتی باشد.

محمد اشرف غنی رییس جمهور، ظهر امروز در مراسم معرفی فضل محمود فضلی رییس عمومی ادارۀ امور، گفت که این اداره باید پل ارتباطی میان ارگ و ادارات دولتی باشد.


به گزارش خبرگزاری دید، در مراسم معرفی رییس اداره امور ابتدا فرمان رییس جمهور در مورد تعیین داکتر فضل محمود فضلی به حیث رییس عمومی ادارۀ امور را اسدالله غضنفر مشاور فرهنگی رییس جمهور قرائت کرد که در آن برای موصوف در امور محوله آرزوی موفقیت شده است.
محمد اشرف غنی رییس جمهور با تبریکی به داکتر فضل محمود فضلی به خاطر مسئولیت جدیدش، از موجودیت تیم متعهد و متحد در ریاست جمهوری ابراز خرسندی کرد و گفت که از برکت این تیم با مسایل ملی به سرعت، درایت و قاطعیت برخورد خواهیم کرد و آن را به فرصت ها مبدل خواهیم ساخت.
رییس جمهور کشور خطاب به داکتر فضل محمود فضلی رییس جدید ریاست عمومی ادارۀ امور گفت: از شما و هم نسلان تان ابراز امتنان می‌کنم که در شرایط دشوار منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دادید و زمینه هماهنگی با نسل‌های دیگر فراهم کردید. وی افزود : ادارۀ امور باید صدای ادارات را به ما و صدای ما را به ادارات مربوط برساند.
محمد اشرف غنی خاطرنشان کرد که ادارۀ امور از رییس جمهور نه، بلکه ادارۀ رهبری دولت است و باید برای همه ترتیباتی فراهم شود که وظایف را انجام داده و تصامیم عملی شود.
رییس جمهور غنی با توجه به وضعیت جاری در کشور گفت که در این وضعیت، سرعت نیاز است تا از یک جانب جلو شیوع ویروس کرونا گرفته شود و از جانب دیگر کارها در زمان معین آن به گونه درست مدیریت شود.
وی افزود: مسئولیت همۀ ما این است در این مرحله نشان دهیم که تصمیم قاطع، مدیریت فاجعه و استفاده از فرصت ها را داریم.
رییس جمهور غنی با اشاره به وضعیت مبهم به وجود آمده در اثر ویروس کرونا، گفت: این نخستین مرحله در تاریخ کشور است که هیچ فردی نمی‌داند این فاجعه چقدر ادامه خواهد یافت، اما به عواقب آن آگاه هستیم. وی افزود که دنیا در ابهام قرار خواهد داشت، اما مردم افغانستان در ابهام قرار ندارند و تقاضای آنان به زودی به تحلیل مبدل شد.
گفتنی است که آقای فضلی به تازگی از سوی رییس جمهور غنی به عنوان رییس اداره امور گماشته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا