آخرین اخبارافغانستانسیاست

سرور دانش:

ادعای این که در تقسیم غزنی با من مشوره شده، کذب است


دفتر معاونت دوم ریاست جمهوری با نشر اعلامیه‌ای گفته است که گفته‌های مبنی بر این که چند حوزه‌ای‌ شدن انتخابات در ولایت غزنی با مشوره سرور دانش صورت گرفته است، از اساس غلط است.
به گزارش خبرگزاری دید، شب گذشته در یک بحث تلویزیونی معاون سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات گفته بود که تصمیم چند حوزه‌ای‌شدن انتخابات در ولایت غزنی با مشوره سرور دانش معاون دوم رییس جمهور اتخاذ شده است.
در واکنش به این گفته‌ها، دفتر معاونت ریاست جمهوری با نشر خبرنامه‌ای این ادعا را از اساس بی‌بنیاد دانسته و اعلام کرده است که معاون دوم ریاست جمهوری هیچ‌گونه دخالت در این تصمیم کمیسیون انتخابات نداشته و کوچک‌ترین مشوره هم در این زمینه با ایشان صورت نگرفته است.
در اعلامیه دفتر معاون رییس جمهور آمده است که مدت‌ها قبل، نظر مشورتی خویش را همراه با سید یوسف حلیم قاضی‌القضات و رییس دادگاه عالی در خصوص کوچک‌شدن حوزه‌های انتخاباتی در سطح کل کشور ابراز داشته و در آن تصریح کرده بود که بر اساس حکم قانون انتخابات، میعاد زمانی هرگونه تصمیم‌گیری برای کوچک‌کردن حوزه‌های انتخاباتی سپری شده است که مسلماً تصمیم در مورد ولایت غزنی نیز شامل این حکم قانون می‌شود.
همچنان در این اعلامیه آمده‌ است که دفتر معاونت ریاست جمهوری ضمن رد این ادعا به هیئت رهبری کمیسیون انتخابات ابلاغ کرده است که به سخنگویان آن اداره گوش‌زد کنند تا در اظهار نظرها و ارایه معلومات به شهروندان کشور مسئولانه رفتار نموده و سبب خدشه‌دارشدن افکار عامه نگردند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا