آخرین اخبارجهان

ادعای جالب همسر سابق ترامپ: من بانوی اول هستم!


ملانیا، همسر دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری امریکا، از ایوانا، همسر اول ترامپ خواست که از اظهارنظرهایی که با هدف تحقق مصالح شخصی ایراد می‌کند، دست بردارد.
به نقل از العربیه، ملانیا ترامپ با این سخنان، به اظهار نظرهای ایوانا در برنامه «Good Morning America» پاسخ می‌داد که از شبکه ABC پخش می‌شود. ایوانا در این برنامه در حالی که برای کتاب جدیدش تبلیغ می‌کرد، به شوخی گفت:« من بانوی اول هستم.»
ایواما که چکی الاصل است و از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۹۲ همسر ترانپ بود، در مصاحبه خود گفت:« شماره تلفون مستقیم کاخ سفید را دارم اما واقعا دلم نمی‌خواهد تماس بگیرم، زیرا ملانیا آنجا است.»
او افزود:« نمی‌خواهم باعث حسادت شوم، زیرا در حقیقت من همسر اول ترامپ هستم. آیا فهمیدید؟ من بانوی اول هستم.»
پس از آن سخنگوی ملانیا ترامپ، بیانیه‌ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:« خانم ترامپ کاخ سفید را به خانه‌ای برای بارون و رییس‌جمهور تبدیل کرده است. او از زندگی در پایتخت خشنود است و به نقشش به عنوان بانوی اول ایالات متحده، افتخار می‌کند. او قصد دارد از نام و نقشش برای کمک به کودکان استفاده کند و نه فروش کتاب.»
این بیانیه افزود:« پر واضح است که اظهار نظر همسر سابق، پایه و اساس ندارد. با کمال تاسف این سخنان تنها تلاشی برای جلب توجه به منظور دست‌یابی به اهداف شخصی است.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا