آخرین اخبارافغانستانسیاست

رییس‌جمهور غنی به مسئولان خط اول جنگ:

اراده سرقومندان اعلی تان در حمایت از شما هیچگاه لرزان نمی‌شود

رییس‌ جمهور محمداشرف غنی طی تماس تیلفونی با مسئولان و فرماندهان خط اول، از شجاعت و قهرمانی‌های نیروهای دفاعی و امنیتی قدردانی کرده و خطاب به آنان گفته است: به شما اطمینان می‌دهم که ارادۀ سرقوماندان اعلی تان در حمایت از شما حدود ندارد.
به گزارش خبرگزاری دید، ارگ ریاست ‌جمهوری با نشر خبرنامه‌ای گفته است که رییس‌ جمهور غنی به سلسله تماس‌های تیلفونی با مسئولان خط اول، صبح امروز دوشنبه(۱۰ قوس) با پنج تن از منسوبین قوای مسلح صحبت کرد.

در خبرنامه آمده است که رییس‌ جمهور در تماس‌های جداگانه با فرمانده‌هان و منسوبان قول اردوی ۲۰۹ شاهین، کندک پنج لوای سوم بادغیس و یک تن از منسوبان وزارت دفاع ملی در ولسوالی نادعلی هلمند، از شجاعت‌ و قهرمانی‌های سربازان، بریدملان و افسران در خط نخست نبرد، قدردانی کرده است.
رییس جمهور خطاب به آنان گفته است: اطمینان داشته باشید که ملت، دولت و سرقوماندان اعلی قوای مسلح حامی شما اند و سلام و تمنیات نیک مرا به منسوبین، خانواده‌ها و مردم برسانید.
رییس جمهور غنی در اخیر این صحبت‌های تیلفونی خطاب به منسوبین خط مقدم نبرد، خاطر نشان کرده است: به شما اطمینان می‌دهم که ارادۀ سرقوماندان اعلی تان در حمایت از شما حدود ندارد و از برکت قهرمانی‌های نیروهای امنیتی و دفاعی در ولایت هلمند، وضعیت امنیتی در آن ولایت در حال بهبود است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا