آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

از چند حمله تروریستی در ننگرهار و لغمان جلوگیری شد

ریاست امنیت ملی با ارسال خبرنامه‌ای به خبرگزاری دید گفته است از وقوع چند حمله تروریستی در ولایات ننگرهار و لغمان جلوگیری کرده است.

ریاست امنیت ملی با ارسال خبرنامه‌ای به خبرگزاری دید گفته است از وقوع چند حمله تروریستی در ولایات ننگرهار و لغمان جلوگیری کرده است.
در خبرنامه آمده است که در ادامه عملیات‌ها برای هدف قراردادن و بازداشت هسته‌های گروه‌های تروریستی، نیروهای واکنش سریع این ریاست، یک موتر مملو از مواد انفجاری را در ننگرهار و ۱۲۷ کیلوگرام مواد انفجاری را در ولایت لغمان کشف و از حملات انفجاری جلوگیری نموده است.
خبرنامه افزوده است که عمر فرزند اکبر شاه فرد انتحاری گروه داعش یکعراده موتر مملو از مواد انفجاری را برای حمله بالای یک تن از متنفذین ولایت ننگرهار آماده کرده و درصدد آن بود تا این موتر انتحاری را حین اقامه نماز در مسجد شریف انفجار دهد.
در خبرنامه درج شده که روشان فرزند محمد رفیق عضو گروه تروریستی طالبان ۱۲۷ کیلوگرام مواد انفجاری را در یک عراده موتر نوع هینو جابجا نموده و می‌خواست به ولایت لغمان انتقال داده و به یکی از فرماندهان مشهور طالبان تسلیم نماید تا از آن جهت فعالیت‌های تخریبی و تروریستی در ولایت لغمان استفاده گردد که به موقع شناسایی و بازداشت گردیده است.
امنیت ملی افزوده که در جریان این عملیات، فرد تسهیل کننده موتر مملو از مواد انفجاری به نام ذبیح‌الله نیز بازداشت گردیده و از خانه نامبرده، یک مقدار سلاح گوناگون به دست آمده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا