آخرین اخباراجتماعافغانستان

اعتراض باشندگان فیروزکوه و قوم تایمنی در غور!

باشندگان فیروزکوه با قوم تایمنی صبح امروز یک مظاهره را در شهر فیروزکوه راه‌اندازی کرده و حکومت را به بی‌توجهی و کرام‌الدین رضازاده را به حمایت از طالبان در پیوند به سقوط مناطق اوشان، خواجگان و دیگر مناطق که به دست طالبان سقوط کرده است، متهم ساختند.
به گزارش خبرگزاری دید، آنان می‌گویند که اگر حکومت مرکزی و محلی به وقت و زمانش به این مناطق توجه جدی می‌داشت امروز این مناطق مهم که به عنوان کمربندهای امنیتی شهر فیروزکوه هستند به تصرف طالبان نمی‌رفت.
همچنان این معترضان ادعا کردند که در سقوط این مناطق کرام‌الدین رضازاده وکیل مردم غور در پارلمان دست دارد و به خاطر مشکلات سابقه که با فضل احد خان دارد، اکنون به خاطر انتقام‌جویی خودش با افرادش طالبان را حمایت می‌کنند.
معترضان، از حکومت مرکزی و محلی خواهان باز پس‌گیری مناطق تصرف شده به دست طالبان، معرفی رضازاده به ارگان‌های عدلی و قضایی و تامین امنیت باشندگان فیروزکوه مرکز غور و ولسوالی‌های این ولایت شده‌اند.
این در حالیست که به تعقیب سقوط برخی از مناطق ولسوالی شهرک و دولینه به دست طالبان گزارش‌هایی مبنی بر این که گویا کرام‌الدین رضازاده با طالبان همکاری می‌کند، در شبکه‌های اجتماعی دست بدست می‌شود.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا