آخرین اخبارافغانستانسیاست

اعلام حمایت از نظام و نیروهای امنیتی در سرپل

ده‌ها تن از بزرگان، علما و مقامات ولایت سرپل با برگزاری همایشی حمایت خویش را از نظام جمهوری اسلامی افغانستان و نیروهای امنیتی و دفاعی کشور اعلام کردند.


به گزارش خبرگزاری ید، این همایش که امروز چهارشنبه(۱۹ جوزا) در تالار مقام ولایت سرپل برگزار شد، در آن شماری از بزرگان محلی، علما، جوانان، مسئولان محلی و امنیتی سرپل شرکت کردند.
قربان‌مراد مراد والی سرپل در این همایش از علما و مردم ولایت سرپل خواست بیشتر از پیش باید در کنار نیروهای امنیتی و دفاعی خود ایستاد شده و از شجاعانه از منطقه و خاک خود دفاع کنند.
آقای مراد با بیان این که نظام طالبانی در هیچ صورتی پذیرفتنی نیست، گفت که مردم سرپل ظلم و ستم و اعمال ضدانسانی و اسلامی گروه طالبان را فراموش نمی‌کنند.

قربان‌مراد مراد والی سرپل


او همچنین به مردم سرپل اطمینان داد که رهبری حکومت محلی و نیروهای امنیتی با تمام توان از این ولایت دفاع کرده و نمی‌گذارند که دشمن به هدف خود برسد.
برخی از بزرگانی که در این همایش شرکت کرده بودند با اعلام حمایت از نظام و نیروهای امنیتی کشور گفتند که در هر شرایطی کنار نیروهای امنیتی و دفاعی کشور ایستاده می‌شویم و قاطعانه از منطقه، جان و مال و ناموس خود دفاع می‌کنیم.


این بزرگان با یادآوری خاطرات شان از دوره حاکمیت گروه طالبان، خاطرنشان کردند: طالب به هیچ قشر جامعه رحم نمی‌کند، مساجد، مراکز آموزشی، مکان‌های عام‌المنفعه، سرک، پل و پلچک را هدف قرار می‌دهند، بنابراین اگر امروز کنار نیروهای امنیتی خود ایستاد نشویم تاریخ را تکرار خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا