آخرین اخباراجتماعافغانستانزنان

افراد ملبس با یونیفورم پولیس بر یک دختر ۱۸ ساله تجاوز کردند

منابع امنیتی در ولایت فاریاب می‌گویند افراد مسلح با لباس پولیس بر یک دختر ۱۸ ساله در این ولایت تجاوز جنسی کردند.
به گزارش خبرگزاری دید، افراد مسلح غیر مسئول با استفاده از لباس و رنجر پولیس بر یک دختر ۱۸ ساله در ولسوالی «پشتونکوت» ولایت فاریاب تجاوز کردند.
دلاور شاه دلاور فرمانده پولیس ولایت فاریاب می‌گوید: افراد مسلح غیر مسئول ملبس به لباس پولیس با استفاده از یک رنجر ربوده شده بر یک دختر ۱۸ ساله تجاوز کردند.
در همین‌حال شریفه عظیمی، رییس امور زنان ولایت فاریاب با بد خواندن وضعیت امنیتی به‌خصوص مصئونیت زنان در این ولایت می‌گوید: روز گذشته افراد مسلح ملبس به یونیفورم پولیس یک دختر را که در راه رفتن به کورس بود به زور وارد رنجر کرده و بر او تجاوز گروهی کردند.
خانم عظیمی می‌افزاید، پولیس ولایت فاریاب نمی‌تواند به صورت درست وظیفه خود را اجرا کند. پولیس با بی‌اعتنایی به وظیفه خود باعث می‌شود که امکانات پولیس در دست افراد غیر مسئول بیفتد و این مسئله نگرانی‌های بسیاری را در ولایت فاریاب خلق کرده است.
گفتنی است که پیش از این نیز گزارش‌هایی از فاریاب به دست رسانه‌ها افتاد که نشان می‌داد تعداد زیادی از اسلحه و لباس نیروهای دولتی به دست افراد غیر مسئول افتاده است. فعالان مدنی در ولایت می‌گویند این امکانات توسط نیروهای نظامی در این ولایت به افراد غیر مسئول فروخته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا