آخرین اخبارافغانستانسیاست

سازمان همکاری اسلامی:

افغانستان با حملات خونینی مواجه شده است/ امنیت باید تامین شود

خبرگزاری دید: سازمان همکاری اسلامی با اشاره به حملات خونین در ولایت هرات و کابل می‌گوید که عاملان چنین حملات کوردلانه باید پاسخگو قرار داده شود.


سازمان همکاری اسلامی امروز سه‌شنبه(١٥ سنبله) در بیانیه‌ای گفت که افغانستان با انفجارهای خونین روبرو شده و مقامات فعلی افغانستان باید تلاش‌های شان را برای تامین امنیت دوچندان کنند.
در بیانیه این سازمان آمده است: از آنجایی که به نظر می‌رسد محیط امنیتی در کابل و سایر ولایات در سراسر افغانستان به دلیل اعمال نفرت‌انگیز تروریست‌ها به شدت مختل شده است، دبیر کل سازمان همکاری اسلامی شدیداً این اعمال تروریستی بی‌معنا و غیر قابل توجیه را محکوم می‌کند.
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد: جدا از انگیزه‌ها، چنین اعمال عمدی خشونت‌آمیز کوردلانه به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
وی افزود: هرکسی که پشت این اقدامات تروریستی با هدف قرار دادن غیرنظامیان بی‌گناه و اماکن دیپلماتیک خارجی قرار دارد، باید پاسخگو باشد.
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی بار دیگر از مقامات فعلی کابل خواست تلاش‌های خود را برای مقابله قاطعانه با هرگونه حمله تروریستی برای بی‌ثبات کردن این کشور و گسترش وحشت در میان مردم غیرنظامی و جامعه دیپلماتیک دو چندان کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا