آخرین اخباراسلایدشوافغانستانامنیت و حوادثسیاست

امرالله صالح از خبرهای خوش برای ملت و تکان دهنده برای دشمن خبر داد

معاون نخست ریاست جمهوری در گزارش جلسه شصت و یکم شش و نیم صبح از خبرهای خوش برای ملت و خبرهای تکان دهنده برای دشمن خبرداده است. او اما تاکید کرده که پس از این گزارش‌های جلسات همگانی نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دید، امرالله صالح معاون نخست رییس جمهور که هفته گذشته گفته بود اعلامیه‌های جلسات شش و نیم را بعد از این منتشر نخواهد کرد، امروز نوشته که این جلسات با تمرکز بیشتر ادامه می‌یابد.
او امروز شنبه( ۶ جدی) در فیسبوکش نوشته که جلسات شش و نیم با تمرکز بهتر، امکانات بیشتر، صلاحیت گسترده تر ادامه می‌یابد. اما مانند دو ماه گذشته از جزئیات فیصله‌ها و تصامیم خویش حرفی نخواهیم گفت.
صالح نوشته که تمرکز آنان بر ارزیابی داخلی دست‌یابی به نتایج ملموس و قابل ارایه به ملت خواهد بود. فردا نیز جلسه شصت و دوم دایر خواهد شد.
او افزوده که این جنگ بر ضد تمام داشته های معنوی و مادی ملت افغانستان به راه انداخته شده است. نیروهای امنیتی در خط قرار دارند اما سهم گیری نرم فرد فرد شما می‌تواند در تغییر وضعیت کمک کند.
معاون رییس جمهور گفته است که «بخش های غیرمحرم ارزیابی‌های خویش را به زودی با ملت شریک خواهیم ساخت. هنوز تکمیل نگردیده است. مطیمن باشید که خبرهای خوش برای ملت و تکان دهنده برای دشمن در راه است».
صالح حدود دو ماه قبل گفته بود که برای مدتی به دستور رییس جمهور وظیفه تامین امنیت کابل را بر عهده خواهد گرفت، اما وضعیت امنیتی در کشور به خصوص کابل، در این مدت به وخامت گراییده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا