آخرین اخبارافغانستانسیاست

امرالله صالح از سه اولویت برای بهبود وضعیت حکومت داری خبرداد

معاون اول ریاست جمهوری از سه اولویت محوری حکومت در راستای تامین امنیت، مبارزه با فساد و بهبود حکومت داری در سطوح مختلف خبرداد.

معاون اول ریاست جمهوری از سه اولویت محوری حکومت در راستای تامین امنیت، مبارزه با فساد و بهبود حکومت داری در سطوح مختلف خبرداد.
به گزارش خبرگزاری دید، امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری امروز شنبه(۷ سرطان) از سه اولویت دولت بر بنیاد دستور رییس جمهور خبر داد.
آقای صالح نوشته است که بر بنیاد دستور مستقیم رییس جمهور غنی، قرار است در سه محور « مهار جنایت پیشگان و جنایات در شهرهای بزرگ»، تدوین استراتژی اقدام مبتنی بر اطلاعات کارا و غیر قابل انکار بر ضد موریانه‌های نظام مالی کشور به ویژه در گمرکات به هدف ازدیاد عواید» و «بررسی حکومت داری محلی از کوچکترین واحد اداری یعنی ولسوالی و کوچکترین واحد اجتماعی یعنی دهکده به نیبت ایجاد موثریت مدیریتی و ارزش دهی به سهم مردم در حل منازعات کوچک و عرضه خدمات بهتر دولتی» از فردا آغاز به کار کند.
به گفته آقای صالح، در این راستا میان نهادها و ادارات مختلف هماهنگی ایجاد خواهد شد تا اقلیم واحد حکومت داری به وجود آید.
او از مشاوریت امنیت ملی، وزارت امو داخلی، ریاست امنیت ملی، وزارت انکشاف دهات، وزارت مالیه، ریاست ارگان‌های محل و دیگر ادارات ذیربط در این عرصه به عنوان نهادهای موثر نام برده است.
آقای صالح تاکید کرده که مردم نیاز به آرامش روانی و مصئونیت امنیتی دارند و در این راستا تلاش خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا