آخرین اخبارافغانستانخبر های مهمسیاستصلح

امرالله صالح در واکنش به سخنان عبدالله، ثبات و همگرایی را بازنده خواند

معاون تیم دولت‌ساز می‌گوید که کمیسیون مستقل انتخابات تعلق به تیم دولت‌ساز ندارد و در تعیین هر فرد آن تمام دسته‌های انتخاباتی نقش مساوی داشتند.

معاون تیم دولت‌ساز می‌گوید که کمیسیون مستقل انتخابات تعلق به تیم دولت‌ساز ندارد و در تعیین هر فرد آن تمام دسته‌های انتخاباتی نقش مساوی داشتند.
به گزارش خبرگزاری دید، امرالله صالح معاون تیم دولت‌ساز به رهبری محمد اشرف غنی در واکنش به اظهارات عبدالله عبدالله اظهار داشت: به یقین سال ۲۰۱۹ شباهت با ۲۰۱۴ ندارد و مردم از شنیدن گلایه و نمی‌دانم‌ها به ستوه آمده‌اند و به تیم تصمیم و برنامه رای داده‌اند.
متن کامل واکنش امرالله صالح
کلمه‌ای باخت و اصطلاح بی‌برنامگی به اسم دیگر یک تیم مشخص تبدیل شده است. خودشان خودشان را می‌شناسند. این تیم هر از گاهی به‌خاطر پنهان کردن اضطراب و افسردگی باخت و یا بی‌برنامه‌گی‌های خویش باید یک جایی را نشانه بگیرد و بر آن تاخت و تاز نماید.
ما نیز با مردم در تماس هستیم و هر از گاهی از آن‌ها خواهش می‌کنیم که بگذارند کمیسیون مستقل انتخابات کار خود را انجام دهد و از کوچه‌ای شدن مسئله دوری جویند. یعنی تقلید از تیم اضطراب و افسردگی نکنند. به یقین سال ۲۰۱۹ شباهت با ۲۰۱۴ ندارد. مردم از شنیدن گلایه و نمیدانم‌ها به ستوه آمده‌اند و به تیم تصمیم و برنامه رای داده‌اند.
کمیسیون مستقل انتخابات تعلق به تیم دولت‌ساز ندارد و در تعیین هرفرد آن تمام دسته‌های انتخاباتی نقش مساوی داشتند و در تعیین بخش‌های تخنیکی جناب رییس صاحب اجرایی قدم به قدم و دقیقه به دقیقه و فرد به فرد سهم و نقش داشتند. اضطراب این تیم توجیه دارد اما اتهام شان نه. اگر اتهام این‌ها توجیه و اساس دارد لطف فرموده مشخص سازند و با کلی گویی‌های بیشتر باعث اغتشاش روانی برای هواداران خود نگردند. در آن تیم هر چیز است به غیر از ثبات و همگرایی. یا هو.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا