آخرین اخبارافغانستانسیاست

رحمانی:

امروز کفر ازکعبه برخاسته است/ کلید صلح و جنگ افغانستان بدست امریکا است


مولوی عبدالرحمان رحمانی رییس حزب عصر ما و عضو مجلس نمایندگان که درنشست تحت عنوان« همایش نزول قرآن کریم و حمایت از مردم فلسطین» در کابل صحبت می‌کرد گفت: کلید صلح و جنگ افغانستان بدست امریکا است.
به گزارش خبرگزاری دید، بعد از ظهر دیروزهمایش نزول قرآن کریم و حمایت از مردم فلسطین از سوی حزب عصرما به رهبری مولوی عبدالرحمان رحمانی در کابل برگزار شد.
مولوی عبدالرحمان رحمانی که سخنران اصلی این همایش بود گفت: پشت تمام بدبختی‌های جهان اسلام امریکا اسراییل و آل سعود لعین است.
آقای رحمانی گفت:« اگر امریکا می خواست صلح درافغانستان تامین شود پس چرا یک جریانی طالبانی امروز به ۲۴ جریان دیگر تبدیل شده است چرا تا هنوز نابود نشده است در حالی که در سال ۲۰۰۵ هیچ لانه برای طالبان باقی نمایده بود.»
وی با بیان این که انتحاری‌ها دربغل امریکا است گفت:« وجود امریکا در افغانستان به مانند ایدز می‌ماند که تمام آب حیات کشور را پلید ساخته است.»
مولوی رحمانی می‌گوید:« تخم که ما هفده سال قبل مبنی بر اعتماد بالای امریکا کاشتیم، زر رویده است فریب خوردیم باید پیمان امنیتی با امریکا لغو شود.»
رحمانی درباره انتقال سفارت امریکا به بیت‌المقدس گفت: امروزمقدمات خر دجال توسط آل سعود لعین به محرمات الهی داخل شده است و آل سعود هیبت اسلام را زیر پا کرده است که به واقعیت کفر از کعبه برخاسته است.
مولوی رحمانی می‌گوید: آل سعود با بی‌شرمی تمام برای ترامپ یک کشتی طلایی ۸۰۰ میلیون دالر می‌دهند ولی حاضر نیست یک میلیون دالر به مسلمانان مظلوم سوریه، افغانستان و دیگر کشور های اسلامی بدهند.
مولوی رحمانی یکی از منتقدین سرسخت حضور امریکا در افغانستان است که در مجلس نمایندگان تنها کسی بود با امضای پیمان امنیتی با امریکا مخالفت می‌کرد.
محمد رقیب فیاض – کابل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا