آخرین اخبارافغانستانسیاستصلح

دولت‌ساز:

نتایج ابتدایی انتخابات در زمان تعیین شده اعلام شود

تیم دولت‌ساز تاکید کرد که كميسيون مستقل انتخابات نتايج ابتدايى انتخابات را مطابق تقسيم اوقات تعيين شده اعلان نمايد تا افغان‌ها از سرنوشت آراى پاک خود آگاهى حاصل نمايند.

تیم دولت‌ساز تاکید کرد که كميسيون مستقل انتخابات نتايج ابتدايى انتخابات را مطابق تقسيم اوقات تعيين شده اعلان نمايد تا افغان‌ها از سرنوشت آراى پاک خود آگاهى حاصل نمايند.
به گزارش خبرگزاری دید، کمیته سیاسی تیم دولت‌ساز به‌رهبری محمد اشرف غنی در اعلامیه‌ای گفته است که این تیم به استقلاليت و بى‌طرفى کميسيون مستقل انتخابات باور كامل دارد اما نظريات و عملکرد برخى اشخاص در كميسيون را به قضاوت ملت واگذار مى‌نمايد.
مشروح اعلامیه تیم:
بسم الله الرحمن الرحيم
اعلاميه کمیته سیاسی دسته انتخاباتی دولت ساز
٢٢ عقرب، ١٣٩٨
هموطنان عزيز!
دسته انتخاباتی دولت‌ساز با حرمت به قوانين نافذه کشور، به استقلاليت و بى‌طرفى کميسيون مستقل انتخابات احترام داشته، آرزو دارد كه اين كميسيون نتايج ابتدايى انتخابات را مطابق تقسيم اوقات تعيين شده اعلان نمايد تا هموطنان ما از سرنوشت آراى پاک خود آگاهى حاصل نمايند.
تيم دولت ساز از حمايت همه جانبه جامعه جهانى از انتخابات رياست جمهورى ١٣٩٨ ابراز تشکر و امتنان می‌نمايد، به خصوص از موقف اتحاديه اروپا در باره ثبات سياسى در افغانستان و اين كه در كشور براى ثبات سياسى و صلح عادلانه و دايمى داشتن يک حكومت منتخب را شرط اساسى دانسته‌اند، اظهار امتنان مى‌نمايد.
از اين كه ثبات سیاسی، سلامت و وحدت ملى کشور اساس عملكردهاى دسته انتخاباتى دولت ساز را تشكيل مى‌دهد، بنابرين از تمام هموطنان و حاميان مى‌خواهيم که اصل احترام به هويت ملى و احترام متقابل در ميان اقوام برادر را در زندگى سياسى و ملى خود به عنوان يک اصل دايمى و مهم مدنظر داشته باشند و هميشه براى حفظ و سلامت جامعه خود تلاش کنند.
تيم دولت‌ساز به استقلاليت و بى‌طرفى کميسيون مستقل انتخابات باور كامل دارد اما نظريات و عملکرد برخى اشخاص در كميسيون را به قضاوت ملت واگذار مى‌نمايد.
از اين طريق از تمام همكاران و حاميان خود مى‌خواهيم كه صبر پيروزى پيشه كنند و ملت، منافع ملى و ارزش‌هاى ملى فراموش شان نشود و در راستاى پيشرفت كشور هميشه موقف ملى اختيار نموده با روحيه ملى به آينده نگاه شود.
با احترام
کميته سياسی تيم دولت ساز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا