آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

اندرابی: امنیت شاهراه‌ها در اولویت وزارت داخله است

افغانستان / آخرین خبر / امنیت و حوادث
سرپرست وزارت امور داخله می‌گوید که تامین امنیت شاهراه‌ها اولویت وزارت امور داخله است و مسیرهای بغلان و اندخور که ساحات اخاذی طالبان که در آن طالبان به آزار و اذیت مسافران می‌پرداختند، پاکسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری دید، ‎مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله بعد از ظهر روز گذشته (چهارشنبه۱۶میزان) با هیئت رییسه فدراسیون اتاق‌های تجارت، تجار، سرمایه‌گذاران و مسئولین امور زنان تجارت‌پیشه، ديدار کرد.
این سرمایه گذاران در دیدار با سرپرست وزارت امور داخله پیشنهاد کردند تا کمیته مشترک میان سکتور خصوصی و وزارت امور داخله ایجاد شود و همچنین به منظور دریافت مشکلات صادرکنندگان محصولات افغانی، خواهان فرستادن هیئتی با صلاحیت به تورخم شدند.
اندرابی گفت که رهبری وزارت امورداخله به منظور رفع نگرانی‌های امنيتی سكتور خصوصی گام‌های عملی برداشته و نیز پروسه‌های توزیع جواز سلاح و جواز زره را ساده سازی کرده است.
‎او همچنان بیان کرد که برنامه‌های اصلاح ساختار و‌ مبارزه با فساد در وزارت امور داخله تسریع و تقویت می‌یابد.
سرپرست وزارت امور داخله گفت كه تامين امنيت کامل شاهراه‌های كشور اولویت است و در مسیرهای بغلان و اندخوی ساحات اخاذی طالبان از وجود این گروه پاکسازی شده است.
این در حالیست که برخی از تاجران و سرمایه گذاران نسبت به وجود اخاذی در شاهراه‌های کشور نگران هستند و می‌گویند که این موضوع باعث شده تا سرمایه گذاران علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری در افغانستان نداشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا