آخرین اخباراسلایدشوایرانجهانخبر های مهمسیاست

آیت‌الله خامنه‌ای:

اهانت به چهره قدسی پیامبر اعظم، بار دیگر عناد دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی غرب را با اسلام آشکار ساخت ‌

آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر مذهبی ایران در پیوند به اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» نسبت به پیامبر اسلام، در پیامی گفته است که گناه نابخشودنی یک نشریه فرانسوی در اهانت به چهره نورانی و قدسی حضرت رسول اعظم بار دیگر عناد و کینه شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه مسلمانان را آشکار ساخت.

به گزارش خبرگزاری دید، آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر ایران در پیامی که امروز سه‌شنبه(۱۸سنبله) در واکنش به نشر کاریکاتورهایی از چهره پیامبر اسلام در مجله «شارلی ابدو» در فرانسه، آن را نماد کینه و عناد غرب با اسلام و مسلمانان خوانده است.
در بخشی از این پیام تصریح شده: بهانه‌ آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ که از سوی برخی سیاستمداران فرانسوی گفته شده، کاملاً مردود و غلط و عوام‌فریبانه است.
بر بنیاد این پیام، سیاست‌های عمیقاً ضدّ اسلامی «صهیونیست‌»ها و دولت‌های «استکباری» عامل این‌گونه حرکت‌های دشمنانه است که هر چند یکبار بُروز می‌یابد.
رهبر مذهبی ایران در این پیام تاکید نموده که این حرکت مجله شارلی ابدو انگیزه‌ای جز منصرف کردن ذهن ملت‌ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های امریکا و اسراییل در این منطقه، ندارد.
در پیام تصریح شده که «ملّت‌های مسلمان به ویژه کشورهای غرب آسیا، ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه‌ حسّاس، باید هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.
گفتنی است که مجله فرانسوی «شارلی ابدو» در چند روز گذشته بار دیگر کاریکاتورهایی از پیامبر اسلام منتشر کرده و این موضوع حساسیت کشورهای اسلامی را انگیخته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا