آخرین اخباراجتماعافغانستان

وزیر داخله به پولیس میدان هوایی:

اگر برخورد درست با مسافران نکنید، محاکمه صحرایی می‌شوید


ویس احمد وزیر داخله کشور درمراسم معرفی فرمانده جدید پولیس میدان هوایی بین‌المللی کابل از برخورد مسئولان میدان هوایی دربرابر مسافران سخت انتقاد کرده می‌گوید: برخورد پولیس میدان هوایی درمقابل مسافران داخلی و خارجی ملی و مسلکی نیست.

به گزارش خبرگزاری دید، ویس احمد برمک وزیر داخله کشور امروزشنبه (۶اسد) فرمانده جدید پولیس میدان هوایی کابل را معرفی کرد و از برخورد پولیس میدان دربرابرمسافران شکایت کرد.

وزیر داخله خطاب به پولیس میدان هوایی گفت: دست از آزار و اذیت مسافران داخلی و خارجی بردارید و اگر نی با محاکمه صحرایی من یا هرچه می‌نامید، رو به رو می‌شوید.

وزیر داخله گفت:« پولیس میدان هوایی به جای این که از یک مسافر پذیرایی لفظی خوبی داشته از او سوال‌های غیر مسلکی و بی‌جا می‌کند که از از کجا آمدی و چه وظیفه داشتی که برای یک پولیس سرحدی شرم‌آور است.

آقای برمک علاوه کرد، درکنار سوال‌های بی‌جای پولیس، مسافران داخلی و خارجی ازسوی مسئولان میدان هوایی مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. اگر پولیس از کسی خوشش آمد به ناحق او را ایستاد کرده مورد آزار و اذیت روحی و حتی جسمی قرار می‌دهد.

وزیر داخله با بیان این که به آزار واذیت مسافران درمیدان هوایی نقطه پایان گذاشته شود، به مسئولان آن هشدار داده گفت:« اگر رفتارتان درمقابل مسافران داخلی و خارجی اصلاح نشود، من شحصاً آمده متخلفان را محاکمه خواهیم.»

برمک به پولیس میدان هوایی هدایت داده گفت: درصورتی که موارد مشکوک برای شما ثابت شد، با احترام از مسافر بخواهید که بیک شان را باز کنند و سوال کنید که بیک شما را کی بسته کرده است، با احترام  ازاو بازجویی کنید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا