آخرین اخبارورزش

بارسلونا عملیات غیرممکن را ممکن کرد

بارسلونا با غلبه‌ بر پاری‌سن ‌ژرمن، ماموریت غیرممکن را ممکن کرد و با تغییر دادن تاریخ راهی مرحله بعد شد.
در یک بازی دراماتیک بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان پاری‌سن ژرمن بود. این تیم در دیدار رفت خود شکست ۴ بر صفر را در پاریس متحمل شده بود.
در بازی برگشت بارسلونا توانست با نمایش فوق‌العاده خود شادی را به چهره هوادارانش در ورزشگاه نیوکمپ برگرداند.
آبی‌اناری‌ها بازی را از همان ابتدا هجومی آغاز کرد و در دقیقه سوم توسط لوئیز سواریز به گل رسید.
در ادامه، بازی تقریبا متعادل شد تا اینکه در اواخر نیمه دوم و در دقیقه ۴۰ کوروزاوا، مدافع پی‌اس‌جی روی حرکت دیدنی اینیستا دروازه خودی را باز کرد و نیمه اول با برتری ۲ بر صفر بارسا به پایان رسید.
در آغاز نیمه دوم بارسایی‌ها حملات گسترده‌ای را روی دروازه پی‌اس‌جی تدارک دیدند و حرکت نیمار از سمت راست محوطه جریمه پاری سن ژرمن و سرنگونی او در برخورد با بازیکن این تیم، داور را وادار به گرفتن خطای پنالتی کرد و لیونل مسی در دقیقه ۵۰ گل سوم بارسا را به ثمر رساند.
ادینسون کاوانی با به ثمر رساندن گلی در دقیقه ۶۲، امیدهای بارسایی‌ها را ناامید کرد و ورق را برگرداند. سکوت مرگبار نیوکمپ را برای لحظاتی فرا گرفت و فریادهای اونای امری، سرمربی پاریسی‌ها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
اما در ادامه در دقیقه ۸۸ نیمار از روی یک ضربه آزاد دیدنی دروازه تراپ آلمانی را باز کرد، باز هم امیدهای بارسایی‌ها زنده شد. داور در دقیقه ۹۰ بازی در محوطه جریمه پی‌اس‌جی خطا روی سوارز گرفت و نیمار این پنالتی را گل کرد.
در ادامه تراشتگن دروازه‌بان بارسا هم به جلو آمد، در نهایت سرخیو روبرتو در دقیقه ۵+۹۰ کاری که باید می‌کرد را کرد و برای ششمین بار دروازه تراپ را گشود تا عملیات غیرممکن آبی‌انازی‌ها ممکن شود و بارسلونا سعود رویایی داشته باشد.
بارسلونا با نتیجه ۶ – ۱ انتقام سختی از پاری‌سن ژرمن گرفت و در مجموعی دو بازی رفت و برگشت توانست این تیم را ۵ – ۶ شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا