آخرین اخبارورزش

بارسلونا ۲-۰ اتلتیکو: قهرمان لالیگا مشخص شد

بارسلونا در دیداری حساس موفق شد با نتیجه ۲-۰ اتلتیکو مادرید را شکست بدهد و گام بلندی به سوی قهرمانی در رقابت‌های این فصل لالیگا بردارد.

بارسلونا در دیداری حساس موفق شد با نتیجه ۲-۰ اتلتیکو مادرید را شکست بدهد و گام بلندی به سوی قهرمانی در رقابت‌های این فصل لالیگا بردارد.
در شبی که اتلتیکو مادرید با اخراج دیگو کاستا در همان نیمه اول ۱۰ نفره شد، در نهایت این بارسا بود که با دو گول دیرهنگام لوئیس سوارز و لیونل مسی به پیروزی رسید.
نیمه اول بازی بدون گول به پایان رسید.
نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و می‌توانست خیلی زود به گول برسد اما ضربه بوسکتس از بالای دروازه اوبلاک به بیرون رفت.حملات بارسا ادامه داشت و در دقیقه ۵۶، مسی با یک حرکت انفرادی عالی، صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه او را دروازه بان اتلتیکو مهار کرد.
موقعیت‌های بارسا یکی از بعد از دیگری از دست می‌رفت و به نظر می‌رسید بازی با تساوی بدون گول به پایان خواهد رسید اما سرانجام در دقیقه ۸۵، آبی و اناری‌ها به گول رسیدند. سوارز که با پاس آلبا، پشت محوطه جریمه اتلتیکو صاحب توپ شده بود، با یک شوت دیدنی، توپ را به گوشه دروازه اوبلاک فرستاد.
بازیکنان اتلتیکو هنوز از شوک این گول خارج نشده بودند، یک دقیقه بعد گول دوم را دریافت کردند. روی یک پاس عمقی بود که مسی صاحب موقعیت شد و بعد از به هم ریختن مدافعان، حریف، توپ را به ضربه‌ای دقیق، به گوشه دروازه اتلتیکو فرستاد.
در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان دو گول به سود بارسا به پایان رسید. با این پیروزی بارسلونا ۷۳ امتیازی شد و در فاصله ۷ هفته تا پایان رقابت‌های این فصل لالیگا، فاصله‌اش با اتلتیکو، نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش، را به ۱۱ امتیاز افزایش داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا