آخرین اخبارافغانستانسیاست

عطا محمد نور در واکنش به حادثه اندراب:

بازی با خون این جوانان با غیرت در وقت نا مناسب فقط نفع بردن فیسبوکی است

خبرگزاری دید: عطا محمد نور رهبر جمعیت اسلامی در واکنش به حادثه اندراب، گفته است که بازی با خون این جوانان فقط می‌تواند در جهت نفع تبلیغات فیسبوکی سودمند باشد.

گزارش‌ها از اندراب حاکی است که شب گذشته شماری از اعضای نیروهای مقاومت به فرماندهی خیر محمد خیرخواه بازداشت، کشته و مفقود شده‌اند.

آقای نور با نشر پیامی در این مورد گفته است: «متأسفانه استفاده غلط از احساسات پاك و انگيزه خوب جوان‌هاى ما پس از تباهى مردم و ختم مقاومت به پنجشير مرد خيز، امشب بيشتر از بيست و پنج نفر به شمول خيرمحمد خان خير خواه اندرابى در اندراب هاى مجاهد پرور و سر زمين حماسه شهيد تعداد هم اسير و تعداد در ميان برف ها نا معلوم هستند».

عطامحمد نور در ادامه نوشته: آنهايى كه مى‌دانند، مى‌فهمند جبران اين ضايعات و تلفات بسيار سخت و سنگين است

به باور او، «بازى با خون اين جوانان با غيرت و شجيع در وقت نامناسب فقط نفع بردن تبليغات فيسبوكى است و بس و يا هم چيزى اعانه و خيرات به دست آوردن، ما و شما در مبارزه و برنامه‌هاى آينده كه به حضور اين رزمنده ها نياز داريم نبود شان را درک مى‌كنيم / خواهيم كرد».

آقای نور در بخشی از پیامش نسبت به موضع‌گیری برخی نیز گلایه کرده و افزوده که « اگر به منظور و نيت توأم با خير حرف از برنامه و فن جنگ و ارزيابى جغرافيا و تحليل شرايط بزنيد صد دشمنام به آدرس تان حواله مى شود كه گويا ما مى ترسيم و نه جنگ را ديده ايم».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا