آخرین اخباراسلایدشوافغانستانچینخبر های مهمسیاست

رهبر چین به رییس جمهور غنی:

با انتخاب شما به عنوان رییس جمهور، امنیت دایمی و انکشاف پایدار تامین می‌شود

شی جین پینگ رییس جمهور چین طی نامه‌ای انتخاب دوباره محمد اشرف غنی را به عنوان رییس جمهور افغانستان تبریک گفت.

شی جین پینگ رییس جمهور چین طی نامه‌ای انتخاب دوباره محمد اشرف غنی را به عنوان رییس جمهور افغانستان تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری دید، ریاست جمهوری با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرده است که شی جین پینگ رییس جمهور چین طی نامه‌ای به رییس جمهور غنی نوشته است که به مناسبت انتخاب مجدد شما به حیث رییس جمهور افغانستان، من به نمایندگی از حکومت و مردم جمهوری چین، مراتب تبریکات گرم و تمنیات نیک خویش را به جلالتمآب شما و از طریق شما به حکومت و مردم افغانستان ابراز می‌کنم و آرزوی موفقیت در این وظیفۀ سترگ برای تان دارم.
در پیام آمده است: در حال حاضر پروسه صلح و بازسازی افغانستان در مراحل حساس قرار دارد و من باور دارم که تحت رهبری شما، مردم افغانستان با وحدت و یکپارچگی می‌توانند به مشکلات فایق آیند و به زودی به امنیت دایمی و انکشاف پایدار دست خواهند یافت.
شی جین پینگ رییس جمهور چین در این نامه می‌افزاید: جمهوری مردم چین منحیث همسایه دوست و شریک استراتژیک شما، می‌خواهد به تمام حمایت‌های ممکن خویش از افغانستان ادامه دهد.
به همین ترتیب رییس‌جمهور چین در این نامه نگاشته است: در سال‌های اخیر مشارکت استراتژیک چین و افغانستان از نیروی محرک انکشاف برخوردار بوده است و من از تلاش‌ها و سهم فعالانۀ شما در انجام این امر ستایش می‌کنم.
وی در اخیر این نامه نوشته است که با توجه به اهمیت روابط چین و افغانستان، می‌خواهم با شما مشترکاً کار کنم تا همکاری‌ها میان دو کشور را به یک مرحلۀ جدید به خاطر منفعت‌های هر دو کشور و مردمان آن برسانیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا