آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

عطا محمد نور:

با تمام قدرت در برابر حکومت مستبد می‌ایستیم


عطا محمد نور از استوانه‌های اصلی ائتلاف نجات در یک همایش بزرگ مردمی که در حمایت از این ائتلاف در مزارشریف برگزار شده است می‌گوید که با تمام قدرت و توان در برابر خودکامگی و استبداد حکومتی می‌ایستد.
به گزارش خبرگزاری دید، عطامحمد نور که در همایش بزرگ مردمی در حمایت از ائتلاف نجات در بلخ برگزار شده است، می‌گوید که با مردم عهد بسته است که از حق شان دفاع می‌کند و با تمام قدرت در برابر حلقه خاص مستبد ارگ می‌ایستد.
آقای نور همچنان افزود:” ائتلاف نجات از متن مردم برخاسته و به دل مردم خواهد نشست. ما عهدی با مردم بسته‌ایم که از حق شان دفاع می‌کنیم و در این راه از هیچ‌کس و هیچ‌چیز هراس نخواهیم داشت.”
از سویی هم والی بلخ با اشاره به تجمع قدرت در دست یک حلقه خاص در ارگ ریاست جمهوری گفت که بعد از این طرف ائتلاف نجات ریاست اجرایی نیست، بلکه خود ارگ ریاست جمهوری است.
وی می‌افزاید، حکومت باید در مورد قراردادهای بزرگ و خارج شدن پول‌های کلان از طریق پروازهای دبی توسط لبنانی‌ها به مردم حساب پس بدهد.
رییس اجرایی حزب جمعیت اسلامی همچنان گفت که باید حکومت از نفاق‌افکنی و ایجاد نفرت در میان اقوام کشور دست بردارد و بیشتر از این زمینه‌های نفرت ملی را فراهم نکند.
این چهره پرنفوذ شمال کشور در ادامه افزود که حکومت باید افراد نابه‌کار و بی‌کفایت را برکنار کند.
آقای نور خاطرنشان کرد که دست‌هایی در کار است که کشتار زمان حفیظ‌ الله امین را در کشور به راه بیاندازد.
وی افزود که ارگ باید به سیاست‌های انحصارگرایانه و مستبدانه‌اش نقطه پایان بگذارد.
گفتنی است که همایش بزرگی با حضور هزاران تن در حمایت از ائتلاف نجات در مزارشریف برگزار شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا