آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

میلر:

با حمایت از صلح، به سرکوب دهشت‌افکنان ادامه می‌دهیم

اسکات میلر فرمانده عمومی ماموریت حمایت قاطع در افغانستان، گفته است که این ماموریت هم‌زمان با حمایت از تلاش‌های صلح، جنگ علیه دهشت‌افکنان را نیز ادامه می‌دهد.
ریاست اجرایی کشور با نشر اعلامیه‌ای گفته است که آقای میلر این گفته‌ها را در دیدار با عبدالله رییس اجرایی در قصر سپیدار بیان کرده است.
بر اساس اعلامیه، فرمانده عمومی ماموریت حمایت قاطع در افغانستان در این دیدار افزوده است که ماموریت حمایت قاطع برای رسیدن به صلح عادلانه و پایدار در افغانستان تلاش می‌کند.
او با محکم‌خواندن روابط میان افغانستان و ایالات متحده‌ امریکا و اعضای ناتو گفته است که این روابط استوار بر ارزش‌ها و منافع مشترک بوده و با حفظ این ارزش‌ها ادامه می‌یابد.
از سویی هم، به نقل از اعلامیه، آقای عبدالله نیز در این دیدار با تاکید بر دوام همکاری میان افغانستان و ماموریت حمایت قاطع، همچنان دست‌یافتن به صلح را از آرزوهای مردم و حکومت افغانستان خوانده است.
آقای میلر در حالی این گفته‌ها را مطرح می‌کند که زلمی خلیلزاد، نماینده‌ ویژه‌ وزارت خارجه‌ امریکا برای صلح افغانستان در جریان ششمین دور سفرش به افغانستان و کشورهای منطقه قرار دارد و قرار است به زودی برای دیدار با رهبران حکومت وحدت ملی و رهبران سیاسی کشور به کابل بیاید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا