آخرین اخبارورزش

بتیس ۰-۵ بارسلونا؛ گرد و خاک یک نیمه‌ای کاتالان‌ها

بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۵-۰ بتیس را شکست بدهد و جایگاه‌اش در صدر جدول لالیگا را مستحکم‌تر کند.
در این دیدار آبی‌واناری‌ها نتوانستند در نیمه اول به گول برسند، اما در نیمه دوم پنج بار دروازه حریف را باز کردند و یک پیروزی پر گول را جشن گرفتند.
تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که روی ارسال «رضا دورمیسی»، «آندرس گواردادو» با یک ضربه چکشی، دروازه بارسا را باز کند، اما ضربه او راهی به چهارچوب پیدا نکرد.
در ادامه بازیکنان بارسا رفته رفته ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه ۱۱، اولین موقعیت جدی‌شان را روی دروازه حریف ایجاد کردند؛ اما همکاری مسی و سوارز به گول منتهی نشد.
در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه هم ایجاد کردند، اما نتوانستند به گول برسند و این نیمه با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.
نیمه دوم با برتری بارسا آغاز شد و بازیکنان این تیم از همان دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند تا این‌که سرانجام در دقیقه ۵۹ به گول رسیدند. روی یک ضد حمله سریع بود که پاس در عمق لوئیس‌سوارز به راکیتیچ رسید و او هم با یک بغل پای مطمئن کار را تمام کرد.
بعد از این گول، بتیس که یک امتیاز را از دست رفته می‌دید، پیش کشید، اما این بارسا بود که در دقیقه ۶۴ به گول دوم رسید. روی اشتباه خط میانی بتیس، بوسکتس صاحب توپ شد و با یک پاس بی نقص، مسی را صاحب موقعیت کرد. او هم با یک شوت تماشایی، حساب کار را ۲-۰ کرد.
در حالی که بتیس در تلاش بود تا گول‌های خورده را جبران کند، بارسا در دقیقه ۶۹ اختلاف را به سه گول افزایش داد. روی حرکت خوب مسی و ارسال راکیتیچ، این‌بار لوئیس سوارز در محوطه جریمه بتیس صاحب موقعیت شد و با یک ضربه چکشی، دروازه حریف را باز کرد.
برتری بارسا بعد از گول سوم ادامه پیدا کرد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، این تیم در دقیقه ۸۰ به گول چهارم رسید. این‌بار هم روی یک ضد حمله سریع بود که لیونل مسی صاحب موقعیت شد و بعد از جا گذاشتن دو مدافع حریف، دروازه آدان را باز کرد.
در دقایق پایانی باز هم این بارسلونا بود که موقعیت‌های بسیار خوبی را از دست داد تا اینکه سرانجام در دقیقه ۹۰، لوئیس سوارز گول پنجم را به ثمر رساند. این‌بار هم روی حرکت خوب مسی بود که سوارز صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد. در ثانیه‌های پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری ۵-۰ بارسا به پایان رسید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا