آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

بزرگان سیاسی به دیدار عطا محمد نور رفتند/ تمام بخش‌های کشور از حکومت ناراضی است

لحظاتی پیش حاجی ظاهر قدیر، کلیم‌الله نقیبی، همایون همایون، حاجی حضرت‌علی و شماری دیگر از چهره‏های سیاسی کشور به شهرمزار شریف رسیده و به دیدار عطا محمد نور رفتند.
به گزارش خبرگزاری دید، این بزرگان سیاسی که به مزارشریف رفته‌اند از مناطق جنوبی، جنوب غربی و مشرقی کشور بوده و قرار است با عطا محمد نور روی مسایل جاری کشور و تنش‌های سیاسی میان کابل و بلخ دیدار داشته‌ باشند.
تصاویر پخش شده نشان می‌دهد که عطا محمد نور و بزرگان ولایت بلخ برای استقبال از این چهره‌های سیاسی به میدان هوایی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی رفته بودند.
نزدیکان آقای نور به خبرگزاری دید می‏گویند، حاجی ظاهر قدیر، کلیم‏الله نقیبی، همایون همایون، حاجی حضرت‌علی و دیگر شخصیت های مطرح سیاسی با والی بلخ دیدار داشته و روی مسایل مهم کشور بحث و تبادل نظر کردند.
هرچند تاکنون محتوای بحث‌ها و ملاقات‌های دیدار رسانه‌ای نشده، ولی گمان می‌رود که اهم موضوعات مطرح شده روی بسیج عمومی سیاسی در برابر ارگ، و برنامه‌ریزی برای مبارزات سیاسی باشد.
گفتنی است که پس از تقابل ارگ و بلخ حاجی ظاهر قدیر، همایون همایون، حضرت‌علی و کلیم الله نقیبی از بزرگان و چهره‌های مطرح مناطق جنوبی و مشرقی، حمایت شان را از عطا محمد نور اعلام کرده بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا