آخرین اخبارایرانخبر های مهمسیاست

بشار اسد به دیدار رهبر ایران رفت

خبرگزاری دید: بشار اسد رییس جمهور سوریه که به ایران سفر کرده، به دیدار آیت‌الله سید علی‌ خامنه‌ای رهبر این کشور رفت. آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار تصریح کرده که سران برخی کشورهای اسلامی با مقامات رژیم اسراییل قهوه می‌نوشند، اما مردم در حمایت از فلسطین به خیابان‌ها می‌ریزند.


بشار اسد رییس جمهور روسیه صبح امروز یکشنبه(۱۸ثور) به ایران سفر کرده و با مقامات ایرانی دیدار کرد.
اسد پس از دیدار با سید ابراهیم رییسی به دیدار آیت‌الله سید علی‌ خامنه‌ای رهبر این کشور رفت.
آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار گفت: با توجه به روحیه و نشاط و اراده بالا در شخص رییس‌جمهور و دولت ایران برای گسترش همکاری‌ها با سوریه، باید تلاش کرد روابط دو کشور بیش از گذشته ارتقاء یابد.
رهبر ایران افزود: برخی از سران کشورهای همسایه ما و شما، با سران رژیم اسراییل نشست و برخاست دارند و با یکدیگر قهوه می‌نوشند اما مردم همین کشورها در حمایت از فلسطین خیابان‌ها را از جمعیت و شعار ضد اسراییلی پر می‌کنند و این واقعیت امروز منطقه است.
آیت‌الله خامنه‌ای: این پیوند و ارتباط برای هر دو کشور حیاتی است و نباید بگذاریم ضعیف شود بلکه باید آن را هر چه ممکن است تقویت کنیم.
در همین حال، رییس جمهور سوریه گفته است« برخی تصور می‌کنند حمایت ایران از جبهه مقاومت، حمایت تسلیحاتی است در حالی‌که مهم‌ترین حمایت و کمک جمهوری اسلامی، دمیدن روحیه مقاومت و استمرار آن است».
گفتنی است که سفر بشار اسد به تهران کوتاه بوده و پس از دیدار با مقامات و رهبر ایران دوباره عازم دمشق شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا