آخرین اخبارپاکستانجهانسیاست

بلاول بوتو: عمران خان تروریست‌ها را از زندان آزاد کرد، ما شکست می‌دهیم

خبرگزاری دید: وزیر امور خارجه پاکستان گفته است که بزرگ‌ترین گناه عمران خان نخست‌وزیر پیشین این کشور این است که تروریست‌ها را دوباره روی پاهایش ایستاده کرد.

به نقل از جیو تی‌وی، بلاول بوتو زرداری وزیر خارجه پاکستان در گردهمایی در کراچی گفته که بزرگ‌ترین گناه رییس حزب تحریک انصاف پاکستان این بود که شبه‌نظامیان شکست‌خورده را بار دیگر قدرت بخشید.

بوتو زرداری بدون نام گرفتن به احسان‌الله احسان سخنگوی پیشین تی‌تی‌پی اشاره کرده که در دوران دولت عمران خان از زندان فرار کرده است.

وی گفته است: تروریست‌هایی که در حمله مکتب عمومی ارتش دست داشتند، از زندان آزاد شدند و اکنون در ترکیه سخنرانی می‌کنند. کسانی که از ما به عنوان یک دولت وارداتی یاد کردند، در واقع تروریزم وارد کردند. عمران خان تروریست ها را از زندان آزاد کرد.

وی در ادامه بیان داشته که هیچ سازشی در مورد امنیت پاکستان وجود نخواهد داشت و آن‌ها تروریست‌ها را شکست خواهند داد و صلح را به ارمغان خواهند آورد.

این در حالی است که مرکز تحقیقات و مطالعات امنیتی (CRSS) پاکستان در گزارش سالانه خود اعلام کرده که مسئولیت اکثریت حملات در پاکستان توسط تی‌تی‌پی، داعش و ارتش آزادیبخش بلوچستان (BLA) بر عهده گرفته شده است.

گفتنی است که پاکستان سال گذشته شاهد حملات گسترده شبه‌نظامیان بوده و ماه گذشته یکی از مرگبارترین ماه‌ها در این کشور بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا