اجتماع

به ۲۰۰ خانواده فقیر در کابل مواد غذایی توزیع شد

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بلند رفتن بهای مواد خوارکی، یک نهاد خصوصی به ۲۰۰ خانواده بی‌بضاعت مواد غذایی توزیع کرد.

 

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بلند رفتن بهای مواد خوارکی، یک نهاد خصوصی به ۲۰۰ خانواده بی‌بضاعت مواد غذایی توزیع کرد.
موسسه نور افغان استرالیا در افغانستان دور اول کمک‌های رمضانی خود را به ۲۰۰ خانواده در کابل توزیع کرد.
بریالی سجاد مسئول موسسه نور افغان استرالیا در افغانستان در مراسم توزیع کمک گفت: اولین دوره کمک‌های رمضانی به کمک‌ برخی از نهادهای خیریه خارجی به ۲۰۰ خانواده فقیر بسته مواد غذایی توزیع شده است.
آقای سجاد افزود بسته غذایی کمک‌شده به این خانواده‌ها ۱۲ قلم است که دور بعدی آن نیز ادامه خواهد داشت.
این در حالی است که بعد از سقوط دولت در افغانستان موج بزرگی از بیکاری و فقر دامن‌گیر مردم افغانستان شد که میلیون‌ها تن بیکار و میلیون تن دیگر از کشور فرار کردند.
در هفت ماه اخیر کمک‌های زیادی از سوی کشورهای غربی و شماری از نهادهای بین‌المللی به افغانستان فرستاده شد که شهروندان در سراسر کشور مسئولان امارت اسلامی و وکلای گذر را به حیف و میل این کمک‌ها متهم می‌کنند.
گفتنی است کا شماری از نهادها کمک‌های غذایی و بسته‌های کمکی دیگر را به خانواده‌های بی‌بضاعت کمک کرده است.
وحیده بیات عضو موسسه نور افغان استرالیا به خبرگزاری دید گفت این کمک‌ها به ادامه کمک‌های قبلی این موسسه صورت گرفته و قرار است در‌ ماه رمضان طی چند دوره توزیع شود.
بیات افزود که پروسه شناسایی این خانواده طی روند سروی از سوی همکاران این موسسه انجام شده و بعد از آن تصمیم گرفته می‌شود که کدام خانواده مستحق دریافت کمک‌ است.
وی گفت که در هفت ماه اخیر موسسه نور افغان استرالیا در افغانستان کمک‌های زیادی را در چندین ولایت افغانستان به مردم فقیر توزیع کرده است و قرار ایت این کمک‌ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا