آخرین اخباراجتماعافغانستان

سرپرست ولایت هرات:

بی‌نظمی در هیچ اداره دولتی پذیرفتنی نیست/ مردم توقع دارند معارف نمونه باشد

محی‌الدین نوری معاون و سرپرست مقام ولایت هرات با تأکید بر حمایت جدی از معارف، نیاز به اصلاحات و بهبود امور در ریاست معارف را جدی خواند.

محی‌الدین نوری معاون و سرپرست مقام ولایت هرات با تأکید بر حمایت جدی از معارف، نیاز به اصلاحات و بهبود امور در ریاست معارف را جدی خواند.
به گزارش خبرگزاری دید، سرپرست مقام ولایت هرات در جمع مسئولان و مدیران معارف با بیان این مطلب که مردم توقع دارند تا کارکرد معارف در سطح ادارات نمونه و برتر باشد؛ از تداوم برنامه ارزیابی ادارات دولتی به صورت ماهوار بدون اطلاع قبلی اطمینان داد و گفت: این برنامه به هدف ایجاد اصلاحات روی دست گرفته شده و تأثیرات مثبتی را در پی داشته است.
معاون مقام ولایت هرات هدف ازین ارزیابی را بهبود امور و رفع نواقص اعلام کرد و افزود:« بی‌نظمی در هیچ اداره دولتی قابل پذیرش نیست.»
در همین حال، عزیزالرحمن سروری معاون ریاست معارف ولایت هرات نیز همچو بازدیدها را در بهبود امور موثر خواند و اطمینان داد که پرسونل ریاست معارف با تمام توان به خاطر اصلاحات و رفع نواقص اقدام خواهند کرد.
او نیز با تأیید برخی مشکلات در ریاست معارف ولایت هرات از ناحیه کمبود تشکیل و امکانات، خواهان همکاری مقامات در زمینه حل این مشکلات شد و اطمینان داد که پاره‌ای از مشکلات موجود تا اخیر همین هفته در ریاست معارف هرات برطرف خواهد شد.
درین میان، نور احمد حیدری عضو شورای ولایتی هرات نیاز به اصلاحات را در ریاست معارف با توجه به اهمیت این اداره برجسته خواند و خواهان جدیت بیشتر اهل معارف در راستای حل مشکلات شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا