آخرین اخبارافغانستاناقتصاد و توسعه

تأکید به تطبیق پروژه‌های بیشتر در بامیان/ قرارداد هفت پروژه‌ امضا شد

معین وزارت انرژی و آب به توجه بیشتر به ولایت بامیان تأکید کرد و گفت که باید پروژه‌های بیشتری به‌خاطر تنظیم و مدیریت آب در این ولایت تطبیق می‌شد.

معین وزارت انرژی و آب به توجه بیشتر به ولایت بامیان تأکید کرد و گفت که باید پروژه‌های بیشتری به‌خاطر تنظیم و مدیریت آب در این ولایت تطبیق می‌شد.
به گزارش خبرگزاری دید، خان محمد تکل معین آب وزارت انرژی و آب طی سفر کاری به بامیان با محمد طاهر زهیر والی بامیان دیدار و در رابطه به برنامه‌ها و پلان‌های کاری این وزارت در راستای انکشاف بامیان از رهگذر مدیریت آب، صحبت و تبادل نظر کردند.
والی بامیان، تقویت سیستم زراعت که مدیریت آب بخش مهمی از آن است را به منظور فقرزدایی با اهمیت خواند و از تلاش و توجه این وزارت برای بامیان تشکر و قدردانی کرد.
آقای تکل با اظهار تأسف نسبت به سرمایه گذاری‌هایی که در این بخش صورت گرفته است، از پروژه‌هایی سخن گفت که در جاهایی تطبیق شده که نباید می‌شد و جاهایی که ضرورت داشته تطبیق نشده است.
وی ولایت بامیان را یکی از مناطقی دانست که باید پروژه‌های بیشتری به‌خاطر تنظیم و مدیریت آب در آن تطبیق می‌شد و وعده داد تا مطابق پلان این وزارت در آینده توجه بیشتر نسبت به بامیان صورت گیرد.
به تعقیب این دیدار قرارداد هفت پروژه در شش ولسوالی بامیان به ارزش بیش از هفده میلیون افغانی به امضا رسید و قرار است تا دو ماه آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
در این هفت پروژه، تعداد ۳۲۸۵ بکس گبیون برای شش شورای محل توزیع و به مبلغ بالغ بر هفده میلیون افغانی کار آن را مردم محل از طریق شوراهای قریه انجام و پروژه را تطبیق می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا