آخرین اخباراجتماعافغانستان

تامین امنیت کابل یکی از اولویت‌های سال ۹۷ است

مرادعلی‌مراد معین ارشد امور امنیتی وزارت امور داخله در دیداری با جنرال «لیندر» فرمانده قطعات خاص امریکایی در افغانستان گفت که تطبیق پلان امنیتی شهر کابل تشدت یافته و ساحات آسیب‌پذیر شهر کابل مورد توجه این پلان است.
به گزارش خبرگزاری دید، مراد علی مراد، با توجه به سطح احتمالی تهدیدات امنیتی افزود که نیروهای پولیس ملی در سال پیش‌رو مسئولیت‌های سنگین از جمله تامین امنیت پروسه انتخابات را در پیش‌رو دارد که نیازمند توجه جدی و همکاری حمایت قاطع است.
معین ارشد امور امنیتی در این دیدار ضمن قدردانی از کمک و همکاری‌های فرماندهی قطعات خاص امریکایی در افغانستان، از اقدامات و آماده‌گی‌های وزارت امور داخله برای تامین امنیت برگزاری انتخابات سراسری بیان داشته افزود که طرح امنیتی انتخابات با تمام مسئولان امنیتی شریک ساخته شده و تمام نیروهای پولیس ملی و قطعات خاص در سراسر کشور تعلیم، اکمال و تجهیز شده و سعی می‌شود تا تمام مراکز رای‌دهی امن و مصئون باشد تا شهروندان افغانستان از دادن رای محروم نشود.
همچنان جنرال لیندر با ستایش از برگزاری موفقانه پروژه تاپی بیان داشت که برگزاری انتخابات شورای‌های ملی و شوراهای ولسوالی یکی از آزمون‌های مهم وزارت امور داخله برای کشورهای حامی افغانستان است و تلاش صورت گیرد تا این پروسه به طور موفقانه در سراسر افغانستان برگزار شود.
آقای لیندر ضمن اعلام آماده‌گی در حمایت از برگزاری انتخابات سراسری، عادلانه و شفاف بیان داشت که نیروهای خاص امریکایی دوشادوش نیروهای امنیتی افغانستان قرار داشته و برای صلح و ثبات افغانستان تلاش می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا