آخرین اخباراقتصاد و توسعهمنطقه

تاکید بازرگانان پاکستانی بر افزایش بازرگانی با افغانستان و آسیای میانه

شماری از بازرگانان پاکستانی با برگزاری نشستی در پشاور خواستار افزایش روابط بازرگانی با افغانستان و کشورهای آسیای مرکزی شده‌اند. این نشست با حضور مسئولان اتاق بازرگانی و صنایع پاکستان برگزار شده است.


به نقل از پاکستان آبزرور، مسئولان فدراسیون اتاق بازرگانی و صنایع پاکستان با حضور در نشستی که روز گذشته در پشاور برگزار شده بود، وعده داده‌اند روابط بازرگانی را با افغانستان و کشورهای آسیای مرکزی افزایش دهند.
شرکت کنندگان این نشست گفته‌اند که دولت باید از مشاوره جامعه بازرگانی در تدوین سیاست تجارتی جدید بین پاکستان و افغانستان متناسب با الزامات مدرن برای تقویت بازرگانی دو جانبه اطمینان حاصل کند.
شهید حسین شینواری عضو کمیته دایمی فدراسیون اتاق بازرگانی و صنایع پاکستان گفته است که افغانستان باید به پاکستان اجازه استفاده از مسیرهایش را بدهد تا صادرات پاکستان افزایش یابد و روابط تجاری بین اسلام‌آباد و کشورهای آسیای مرکزی بیشتر از پیش مستحکم گردد.
تاجران در این جلسه روی مسائل تجاری بین افغانستان و پاکستان رایزنی نموده و از تلاش‌های اتاق تجارت و صنایع پاکستان برای تقویت روابط تجاری بین کشورها قدردانی کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا