آخرین اخبارافغانستانسیاستگزارش

فرماندهان جهادی در حوزه غرب:

تا خون در بدن ماست از عطا محمد نور حمایت می‌کنیم

 

همایشی با حضور صدها فرمانده جهادی حوزه جنوب غرب افغانستان به حمایت و پشتبانی از آقای عطا محمد نور والی بلخ امروز در تالار ستاره آسیا_ هرات برگزار شد.
در این همایش مجاهدین اعلام داشتند که گوش به فرمان آقای نور بوده و تا خون در بدن داشته باشند از او حمایت خواهند کرد.
به گزارش خبر گزاری دید، عبدالناصر یزدان‌پناه یک تن از فرماندهان جهادی گفت: سران حکومت فعلی به دستورات اسلام توجه نمی‌کنند.
وی افزود، حکومت توجه لازم را به خانواده‌های شهدا، مجاهدین، معلولین و خانواده جهاد نداشته و از آنان بی‌خبر‌ند.
این فرمانده جهادی حمایت جدی خویش را از آقای نور اعلام داشته و خطاب به سران حکومت گفت: ما مجاهدین بودیم که زمینه‌ساز آمدن شما شدیم اما نشود که زمینه رفتن شما را نیز فراهم کنیم.
در همین حال مظهر وحیدی رییس دفتر شورای ولایتی حزب جمعیت اسلامی در هرات گفت که استاد عطا شریک در قدرت است، ما در انتخابات پیروز شدیم اما به‌خاطر مصالح علیای کشور حکومت پنجاه پنجاه را قبول کردیم.
وی تاکید کرد، استاد عطا محمد نور به عنوان ۵۰ فیصد قدرت این حکومت است و هیچ‌کس نمی‌تواند حذفش کند.
از سویی هم جمعه خان یک تن دیگر از فرماندهان جهادی و رییس شورای اجتماعی حق‌شناسان هرات گفت: تمام مردم افغانستان از شمال تا غرب حمایت‌کننده آقای نور می‌باشند و همین مجاهدین بود که شوروی را شکست داد و اگر می‌فهمیدیم با آمدن نیروهای خارجی این روز سر ما حاکم می‌شود هیچ وقت سلاح خویش را به زمین نمی‌گذاشتیم.
وی، به نمایندگی از فرماندهان جهادی حاضر در همایش و حوزه جنوب غرب اعلام داشت: ما زیادتر از ۳۰۰ فرمانده که در همایش حضور پیدا کردیم و دیگر فرماندهان، گوش به فرمان آقای نور هستیم و تا خون در بدن داریم از او حمایت و پشتبانی می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا