آخرین اخباراجتماعافغانستانسیاست

فرمانده پولیس به باشندگان غزنی:

تا دو روز اگر ثبت نام نکردید کارتان در ادارات اجرا نمی‌شود


در حالی‌که دفتر ولایتی کمیسیون انتخابات در ولایت غزنی و شماری از مراکز ثبت‌نام رای‌دهندگان در شهر غزنی مسدود است، اما فرمانده پولیس این ولایت به باشندگان غزنی هشدار داده است که اگر تذکره‌های شان را راجستر نکنند، پس از دو روز کارهای آنان در ادارات محلی غزنی اجرا نخواهد شد.
فرید احمد مشعل فرمانده پولیس غزنی امروز (یک‌شنبه، ۱۳ جوزا) با نشر اعلامیه‌‌ای از باشندگان غزنی خواست که برای تقویت پروسه انتخابات ثبت نام کنند.
او به کسانی که تا دو روز آینده (دوشنبه و سه‌شنبه) ثبت نام نکنند هشدار داده که نیروهای امنیتی مانع پیش‌برد کارهای آنان در تمام ادارت نظامی و ملکی می‌شوند.
این در حالی است که دفتر ولایتی کمیسیون انتخابات در غزنی بیش‌تر از یک ماه می‌شود که از سوی معترضان مسدود نگه‌داشته شده و در روزهای اخیر چندین مرکز ثبت نام رای‌دهندگان در مرکز شهر غزنی به‌ دلیل تمام شدن مواد ثبت نام، مسدود شده است.
هم‌چنان تاکنون به دلیل مسدود بودن دفتر ولایتی، مواد انتخاباتی به هیچ یک از ولسوالی‌های غزنی نرسیده و روند ثبت آغاز نشده است.
ناظر حسین نبی‌زاده سرپرست دفتر ولایتی کمیسیون انتخابات در غزنی در ارتباط به هشدار فرمانده پولیس این ولایت به اطلاعات روز گفته که این گونه اظهارات «شعار و مانور» است، شاید فرمانده پولیس از وضعیت کمیسیون انتخابات در غزنی و مراکز باز و بسته‌ هیچ اطلاعی نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا