آخرین اخبارافغانستانسیاست

نامزد وزیر داخله:

تا شش ماه آینده خدمات جوازسیر و لیسانس به شکل دیجیتال ارائه می‌شود

محمد مسعود اندرابی نامزد وزیر امور داخله می‌گوید مدیریت و تنظیم ترافیک از برنامه‌های مهم وزارت امور داخله است و در نظر دارد تا شش ماه آینده خدمات جوازسیر و لیسانس به شکل دیجیتال ارایه شود.
به گزارش خبرگزاری دید، محمدمسعود اندرابی نامزد وزیر امور داخله امروز دوشنبه(۲۶ عقرب) جهت دریافت رای اعتماد به مجلس نمایند‌گان کشور حضور یافت و برنامه‌هایش را برای اعضای این مجلس ارائه کرد.
آقای اندرابی در باره وضعیت کنونی پولیس، اصلاحات به وجود آمده در وزارت امور داخله و برنامه‌های آینده این وزارت صحبت کرد.

اندرابی ایجاد اداره «امنیت داخلی» را در ساختار وزارت امور داخله از دستاوردهای خود خوانده و بیان داشت: در بخش انکشاف ساختاری پولیس، ما ساختار پنجاه ساله پولیس را تغییر دادیم.
او اضافه کرد: در نظر داریم امنیت داخلی را که در حال حاضر تنها در وزارت امور داخله فعالیت دارد، به ولایت‌ها و ولسوالی‌ها گسترش داهیم تا از این طریق پاسخ‌دهی پولیس به مردم سریع‌تر و خوب‌تر انجام شود.
نامزد وزیر امور داخله در باره پلان استراتژیک آینده پولیس گفت که این برنامه براساس ارزیابی وضعیت امنیتی و چالش‌های امنیتی آینده تدوین یافته است.
همچنان محمدمسعود اندرابی مدیریت و تنظیم پولیس ترافیک را از برنامه‌های مهم وزارت امور داخله خوانده و گفت که در نظر است تا شش ماه آینده جوازسیر و لیسانس به شکل دیجیتال ارائه شود.
امروز دوشنبه(۲۶عقرب) نامزد وزیران امور داخله، امور خارجه و مالیه برای کسب رای اعتماد به مجلس نمایندگان کشور حضور پیدا کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا