آخرین اخباراسلایدشوجهان

 براساس یک پیش‌بینی

تا چند روز دیگر؛ قیامت برپا می‌شود!


بر بنیاد پیشگویی‎های کتاب مقدس عیسوی‏ها( انجیل)، جهان زمینی در ۲۳ سپتمبر سال روان میلادی به پایان رسیده و دوره ظهور مسیح آغاز خواهد شد.
به نقل از یورونیوز، به گفته روحانیون مسیحی، خورشید گرفتگی ۲۱ اگست در ایالات متحده، نشانه‎ای از پایان جهان بود و به زودی به حیات در سیاره زمین با برخورد یک سنگ بزرگ آسمانی نقطه پایان گذاشته خواهد شد.
ریاضی‎دانان مذهبی مسیحی مدعی هستند که بنا بر اسرار استخراج شده از انجیل لوقا، خورشید گرفتگی که در امریکا رخ داد، طوفان «هاروی» و سیل شهر هوستون در تگزاس به تاریخ ۲۱، ۲۵و ۲۶ اگست با آیات این انجیل مطابقت دارد.
نظریه‌پردازان مسیحی همچنان به عبارت‎های مشهور انجیل اشاره می‎کنند که می‎گوید:« علامت بزرگی در آسمان دیده می‌شود؛ زنی که لباسی از خورشید به تن دارد و ماه در زیر پاهایش است و بر سرش تاجی با ۱۲ستاره دارد، ظاهر می‌شود. او باردار است و از درد زایمان اشک می‎ریزد.»
مسیحیان به این باور هستند که منظور از زن در انجیل برج سنبله(دوشیزه یا خوشه) برج ششم فلکی است در ۲۳ ماه سپتمبر ماه و خورشید در این برج خواهند بود. هرچند این رویداد هر ۱۲ سال یک بار رخ می‎دهد، ولی امسال یک همگرایی سیاره‎ای دیگر نیز روی می‎دهد که به باور مسیحیان نشانه «شهر یهودا» است و در کتاب مقدس آن‎ها پیش‌بینی شده است.
مدافعان این باور مسیحی پافشاری دارند که در ۲۳ سپتمبر، سیستم سیاره‎ای مشهور به « نیبیرو یا سیاره ایکس» در آسمان ظاهر شده و به سمت زمین می‎آید و به دلیل نیروی گرانشی قدرتمندش در زمین آتشفشان و سونامی و توفان رخ خواهد داد.
در همین حال سازمان هوا- فضای ملی امریکا( ناسا) اعلام کرده است که « سیاره ایکس» وجود خارجی ندارد و باور به پایان جهان هم یک باور خرافی ادیان باستانی است.
گفتنی است که پیش از این پیروان آیین مایا نیز سال ۲۰۱۲ میلادی را سال پایان جهان اعلام کرده بودند ولی بعد از آن سال هم کره زمین از چرخش باز نماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا