آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادثحقوق بشرزنان

تجاوز گروهی برادر و محافظان یک نماینده مجلس بالای دو زن در کاپیسا

منابع امنیتی در ولایت کاپیسا می‌گویند که برادر و یازده محافظ خدیجه الهام نماینده مردم کاپیسا در مجلس نمایندگان، بالای دو زن در این ولایت تجاوز گروهی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دید، یک منبع معتبر امنیتی به شرط افشا نشدن نامش به رسانه‌ها گفته که این دو زن روز جمعه برای تفریح به ولایت کاپیسا آمده بودند. به گفتۀ او، یکی از این زنان باشندۀ اصلی کاپیسا می‌باشد و دیگرش از کابل به این ولایت آمده است.
منبع افزوده است که ناوقت روز گذشته، جمعه (۴ میزان) هنگامی که موتر حامل این دو زن در منطقه صیاد دچار مشکل می‌شود، افراد تفنگ‌دار آنان را به یک منزل مسکونی در روستای جمال‌آغه ولسوالی حصه دوم ولایت کاپیسا انتقال می‌دهند و سپس بالای آنان تجاوز می‌کنند.
براساس معلومات منبع، افراد تفنگ‌دار پس از تجاوز، این دو زن را نیمه‌شب از خانه بیرون می‌کنند. به گفتۀ منبع، این دو زن نزد پولیس هستند و تلاش برای بازداشت افراد متهم به تجاوز ادامه دارد.
ریاست امور زنان ولایت کاپیسا با تأیید این رویداد به سلام‌وطندار گفته که شش تن از افراد تفنگ‌دار از سوی پولیس بازداشت شده‌ است.
ریاست امور زنان کاپیسا می‌گوید که پولیس به آنان جزئیات بیش‌تر نمی‌دهد.
سیف‌الرحمان خلیل ولسوال کوه‌بند ولایت کاپیسا و برادر خدیجه الهام، نمایندۀ مردم کاپیسا در مجلس نمایندگان با رد این ادعا می‌گوید که او و سه محافظش در این رویداد دست ندارند.
خدیجه الهام تاکنون در این مورد به رسانه‌ها چیزی نگفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا