آخرین اخباراجتماعافغانستان

تحفه مهربانی؛ ۱۳۰۰ یتیم بسته‌های عیدانه دریافت کردند

خبرگزاری دید: همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر یک بنیاد خیریه بسته‌های عیدانه شان را به ۱۳۰۰ یتیم با نام تحفه مهربانی توزیع کرد.

بنیاد خیریه آیت الله فیاض بسته‌های کمکی را تحت نام تحفه مهربانی به مناسبت عید سعید فطر برای چهارهزار و پنجصد یتیم در سراسر کشور توزیع خواهد کرد که از این میان یک هزار و سه صد تن آن در کابل هستند که امروز این بسته ها را دریافت می‌کنند.

مسئولان بنیاد خیریه آیت الله فیاض می‌گویند یکی از اهداف اصلی این بنیاد کمک و یاری به فقرا در سراسر کشور است. کمک به فقرا و ایتام یکی از اهداف اصلی این بنیاد است.

فهیمی ناهوری مدیر اداری بنیاد خیریه می‌گوید که آنها این بسته‌ها را برای ایتامی که از داشتن نعمت پدر محروم اند توزیع میکنند تا در عید فطر یک تحفه برای شان باشد.

آقای فهیمی ناهوری گفت: توزیع بسته‌های عیدانه که برای ۴۵۰۰ یتیم در سطح کشور تنظیم شده است که ۱۳۰۰ تن آنان در کابل هستند که بسته‌های عیدی را دریافت کردند.

آقای ناهوری افزود که ارزش مجموعی این بسته‌های عیدانه ۸۵۵۰۰ دالر امریکایی برآورد شده و شامل لباس، کفش، کلوچه، شیرینی و پول نقد است.

وی همچنان گفت از آنجایی که نیاز به کمک در بین مردم خیلی زیاد است به همین خاطر یکی از مشکلات اساسی تفکیک نیازمندان واقعی است که ما این ایتام را از طریق تیم‌های سروی شناسایی می‌کنیم و بعد از سروی آنها شامل این پروسه می‌شوند.

وی ‌می‌گوید که این بسته‌های کمکی هر قدر که باشد می‌تواند بخش از مشکلات این خانواده‌ها را در ایام عید رفع کند. ما از تمام مراجع تقلید و علمای کشور می‌خواهیم تا به مردم افغانستان کمک کنند چون کشور امروز در فقر به سر می‌برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا