آخرین اخبارجهان

ترامپ «دیوانه» نیست!

به دلیل مسایلی که پیرامون سلامت جسمی و روانی ترامپ طی هفته‌های اخیر مطرح شده بود، پزشک وی با حضور در نشست خبری سخنگوی کاخ سفید به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش خبرگزاری دید، داکتر رونی جکسون داکتر مخصوص دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا با حضور در نشست خبری در کاخ سفید به سوالات خبرنگاران درباره وضعیت سلامتی ترامپ گفت: «خلاصه بگویم، وضعیت سلامتی رییس جمهور بسیار خوب است. او به دلیل پرهیز از مصرف مشروبات الکولی و استعمال سیگار در دوران زندگی خود، از سلامتی کامل قلبی برخوردار است.»
گفته شده که این معاینات، روز جمعه و به دنبال یک هفته جنجال بر سر سلامت ذهنی و روانی ترامپ برای ایفای وظیفه در ریاست جمهوری امریکا انجام شد.
داکتر رانی جکسون در ادامه گفت که «ترامپ به لحاظ ذهنی بسیار هوشیار و بسیار سالم است. وی برای انجام وظایف خود شایستگی دارد. من فکر می‌کنم که او برای انجام وظایف محوله در سال‌های باقی مانده ریاست جمهوری خود صلاحیت دارد و حتی در صورت پیروزی در انتخابات بعدی، برای یک دوره (چهارساله) دیگر نیز فردی شایسته است.»
پیش از این پرسش‌هایی در مورد سلامت فکری ترامپ مطرح شده بود که آیا رییس جمهور قدرتمندترین کشور دنیا «دیوانه» است.
آغاز این گمانه‌زنی‌ها زمانی بود که او در بیانیه‌اش برای به رسمیت شناخت بیت‌المقدس به عنوان پایتخت اسراییل چند بار در تلفظ درست کلمات دچار مشکل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا