آخرین اخباراسلایدشوجهان

ترامپ «رکورد دار» عدم محبوبیت در سال اول کاری‌اش است


نظرسنجی‌های تازه در مورد محبوبیت رییس جمهور ترامپ در پایان اولین سال کاری‌اش نشان می‌دهد که چهل و پنجمین رییس جمهور امریکا در پایان سال اول کارش در پایین‌ترین سطح محبوبیت قرار دارد.
همزمان با این‌که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد دونالد ترامپ، رییس‌جمهور امریکا با پایین‌ترین میزان محبوبیت در تاریخ معاصر ریاست جمهوری این کشور وارد فصل تعطیلات می‌شود، ترامپ بار دیگر در توییتر از «نظرسنجی‌های جعلی» و «اخبار جعلی» انتقاد کرد.
به نوشته روزنامه اندیپندنت و به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ در توییتر نوشت: این اخبار جعلی از صحبت درباره این‌که جایگاه ما در میان مردم و طرفداران چقدر بزرگ و قدرتمند است امتناع می‌کند.
وی افزود: آن‌ها درست مثل گزارش دادن درباره اخبار جعلی، نظرسنجی‌های جعلی را به نمایش می‌گذارند. علی‌رغم گزارشات منفی «بسیار محدود»، ما «به خوبی» به کارمان ادامه می‌دهیم و هیچکس نمی‌تواند به ما خدشه‌ای وارد کند. امریکا را دوباره با عظمت کنیم.
نظرسنجی صورت گرفته توسط شبکه «سی‌ان‌ان» هفته گذشته نشان داد که میزان محبوبیت ترامپ از ۴۵ درصد در ماه مارچ سال روان میلادی به ۳۵ درصد کاهش یافته است.
بر اساس یک نظر سنجی دیگر میزان محبوبیت ترامپ در پایان اولین سال کاری‌اش به عنوان رییس جمهور، ۴۰ درصد اعلام شد.
در همین حال، پیتر هارت دموکراتی که در انجام این نظرسنجی کمک کرده گفت: آخرین نظرسنجی من در سال ۲۰۱۷ میلادی نشان داد که ترامپ حمایت و احترام بخش اعظمی از امریکایی‌ها را در نخستین سال ریاست جمهوری خود از دست داده است.
از سویی هم، نظرسنجی صورت گرفته دیگر در امریکا میزان محبوبیت ترامپ را چیزی بیشتر از ۳۷ درصد نشام می‌دهد.
در این نظرسنجی آمده است که از زمان «هری ترومن» که در سال ۱۹۴۵ میلادی رییس‌جمهور امریکا بود تمامی روسای جمهور این کشور در سه‌صد و سی و هفتمین روز دوره ریاست‌ شان از میزان محبوبیتی دست‌کم ۱۰ درصد بیشتر از میزان محبوبیت کنونی ترامپ برخوردار بودند.
آمار منتشر شده نشان می‌دهد که ترامپ در اولین سال کاری خود به شدت با عدم محبوبیت مواجه بوده و در میان روسای جمهوری امریکا «رکورد دار» است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا