آخرین اخبارافغانستان

والی هرات:

تروریزم دشمن بشریت است که مرز و مذهب نمی‌شناسد


محمد آصف رحيمي، والي ولايت هرات در پيامي، حملات تروريستي شام دیروز در مسجد امام زمان در شهر كابل و مسجد خواجه‌گان در ولسوالي دولينه ولايت غور را كه در اثر آن شمار زيادي از مردم بي‌گناه و نمازگزار به صورت مظلومانه به شهادت رسيدند، به شدت تقبيح کرد.
به گزارش خبرگزارش خبرگزاری دید، در پيام والی هرات، با اشاره به نزدیک بودن زمان اين حملات، آن‌هم در مسجد و هنگام اداي نماز و عبادت مسلمانان معصوم گفته است: اين حملات نشان داد كه تروريستان پايبندي به ارزش‌هاي اسلامي ندارند، بلكه از دين و مذهب به عنوان ابزاری در جهت رسيدن به اهداف شوم خود استفاده می‌نمايند.
آقای رحیمی، ضمن ارج‌گزاری به رشادت يكايك سربازان نيروهای مسلح به خصوص شهدای كه به‌خاطرتامين امنيت مردم جان‌های شان را ايثار کرده‌اند، تصريح كرد: مردم مجاهد و مسلمان افغانستان در طول چهار دهه گذشته لحظات دشواری را سپری نموده و با صبوری و متانت مشكلات را پشت سر گذاشته‌اند، در اين شرايط حساس نيز بياری خداوند منان در مقابل دشمنان پيروز خواهند شد.
موصوف، در اين پيام مراتب تسليت و همدردی خود را با خانواده‌های شهدا ابراز داشته و به شهدا بهشت برين استدعا نموده است .
در حملات تروريستي شهر كابل و ولسوالي دولينه ولايت غور دست‌کم ۱۲۰ تن کشته و زخمی شده‌اند؛ حملاتی که موجی از واکنش‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی را در پی داشته است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا