آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

صالح به قوه قضاییه کشور:

تروریستان بازداشت‌شده را علنی محکمه کنید!

معاون اول ریاست ‌جمهوری از قوه قضاییه کشور خواسته است که تروریستان بازداشت‌شده را به صورت علنی محکمه کند و در جریان محکمه از خانواده شهدا به عنوان شاهد دعوت شود.

به گزارش خبرگزاری دید، امرالله صالح معاون اول ریاست‌ جمهوری امروز یک‌شنبه (۲۵ عقرب) در گزارش جلسه شش‌ونیم بامداد خود، گفته است: به نمایندگی از جلسه شش و نیم و به نیابت از احساسات تمام ملت افغانستان از قوه قضاییه افغانستان خواهش می‌نماییم که تروریستان دستگیر شده را محکمه علنی نموده و درجریان محکمه خانواده شهدا را به عنوان شاهد دعوت نمایند.
آقای صالح در ادامه از مردم نیز خواسته است که با وی همصدا شوند: کسانی که این متن را می‌خوانند با ما همصدا شوند تا ساحه برای تروریست تنگ شده و نابود گردند.
معاون اول ریاست‌ جمهوری در گزارش دیروز خود، هویت طراح حمله به دانشگاه کابل را فاش کرد و گفت که این شخص عادل نام دارد و در اصل از ولایت پنجشیر می‌باشد؛ اما خانواده‌اش در پلچرخی زندگی می‌کند.
در حمله ۱۲ عقرب سال روان که به دانشگاه کابل انجام شد، ۲۲ تن کشته و ۲۷ تن دیگر مجروح گردیدند. مسئولیت این حمله را گروه تروریستی داعش به دوش گرفت. اما حکومت افغانستان طالبان را عامل این رویداد خونین می‌خواند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا