آخرین اخباراسلایدشوجهانخبر های مهمسیاست

رهبر ایران:

تروریست‌ها به مرزهای ایران نزدیک شوند برخورد خواهد شد

آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر ایران در سخنانی نسبت به اظهارات رییس جمهور فرانسه در خصوص اسلام، انتخابات امریکا و مسایل تروریستی که در منطقه جریان دارد، اظهار نظر کرد.

به نقل از تسنیم، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران در سخنرانی بمناسبت ۱۷ بیع‌الاول درباره اهانت اخیر به حضرت محمد، گفت: این فقط انحراف و فساد یک هنرمند نیست، بلکه پشت سر این حادثه دست‌هایی وجود دارد و در دفاع از این کار، یک رییس جمهور و یک دولت می‌ایستد.
رهبر ایران در مورد حضرت پیامبر اسلام و اوضاع کنونی جهان پرداخت: در مورد پیامبر اعظم در قرآن آیات متعددی وجود دارد که برخی از این آیات تناسب با حقوق بشر دارد. بشر امروز بیش از همیشه دچار رنج است. نابرابری هست، جنگ هست، جنگ افروزی هست، ماده گرایی افراطی هست که کمتر در دوره‌های گذشته تاریخ به این شدت وجود داشته. البته در دوره‌های گذشته نیز نابرابری و جنگ افروزی و امثال اینها وجود داشته ولی امروز از فناوری و ابزار علم برای اعمال این قدرت طاغوتی استفاده می‌شود.
آیت‌الله سید علی خامنه‌ای در مورد اسلام ستیزی و اسلام هراسی گفت: امروز دشمن اسلام همین استکبار و صهیونیزم است که با تمام وجود علیه مسلمانان اقداماتی را انجام می‌دهند و آخرین نمایش آنها هم اتفاقی بود که افتاد و نمایش زشتی بود. یک کاریکاتوریستی غلطی کرده است و کاریکاتوری را نشان داده و دشنامی داده است اما پشت سر این حادثه دست‌هایی وجود دارد و این فقط انحراف و فساد یک هنرمند نیست، بلکه پشت سر این حادثه دست‌هایی وجود دارد که دلیلش این است که در دفاع از این کار معمولی، یک رییس جمهور و یک دولت می‌ایستد و از او حمایت می‌کند و مثلاً این کار سیاست دولتی است که از این کار غلط حمایت می‌کند.این حادثه زشتی است که از سوی یک دولت اتفاق می‌افتد.
به باور آیت‌الله خامنه‌ای، دولت فرانسه که دم از حقوق بشر می‌زند، خودش وحشی ترین تروریست‌های دنیا را در خود جای داده است. تروریست‌هایی که رییس جمهور، رییس قوه قضائیه و هفده هزار از مردم ما را به شهادت رساندند.

رهبر ایران در خصوص وحدت میان مسلمانان افزود: متاسفانه ملت‌های مسلمان مسئله وحدت را درک نکرده‌اند اما دشمنان این موضوع را فهمیده‌اند و برنامه‌های عملیاتی برای مقابله با این اتحاد ایجاد کردند که از جمله آن ایجاد مراکز تولید اندیشه‌های ضد تقریبی است و به عده‌ای مزدور پول دادند تا افکار ضد تقریبی را نشر دهند که ایجاد گروه تکفیری به مانند داعش از این نمونه است که خود امریکایی‌ها نیز به این موضوع اعتراف کردند که آن‌ها داعش را ایجاد کردند و به مزدوران منطقه‌ای خود دستور دادند، به آن‌ها پول بدهند و سلاح برای آنها تهیه کردند.
آیت‌الله سید علی خامنه‌ای در مورد حضور امریکا و غربی‌ها افزود: آن‌ها هرجا وارد می‌شوند ناامنی و تخریب به وجود آورند و دولت‌ها را مشغول کردند که کارهای خود را انجام ندهند و نا امنی ایجاد کردند. اتحاد امت اسلامی دوای دردها است. دهن کجی برخی دولت‌های ذلیل که با غاصب ارتباط برقرار کردند با وحدت امت اسلامی حل خواهد شد.
جنگ آذربایجان و ارمنستان:
آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران در خصوص جنگ میان آذربایجان و ارمنستان نیز گفت: جنگ میان آذربایجان و ارمنستان حادثه تلخ است و امنیت منطقه را تهدید می‌کند. تصرف سرزمین‌های آذربایجان که از سوی ارمنستان صورت گرفته باید بازگردد و ارامنه هم که در آن سزمین‌ها هستند باید امنیتشان تضمین شود. البته تروریست‌ها در نزدیکی مرزهای ما مستقر نشوند. اگر احساس خطر شود با آنها برخورد قاطع خواهد شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا