آخرین اخبارافغانستانخبر های مهمسیاست

غنی در واکنش به حملات امروز در کابل و پروان:

تشدید حملات طالبان سبب ناکامی مذاکرات صلح شد/ انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود

محمد اشرف غنی در واکنش به حملات انفجاری امروز در کابل و پروان اظهار داشت: تشدید حمله‌های تروریستی و تاکید طالبان بر کشتار مردم افغانستان، سبب ناکامی گفت‌وگوهای طالبان با امریکا شد.

محمد اشرف غنی می‌گوید: انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود و نیروهای امنیتی کشور متعهد هستند که زمینه را برای تامین امنیت مردم فراهم سازند.
به گزارش خبرگزاری دید، محمد اشرف غنی در واکنش به حملات انفجاری امروز در کابل و پروان اظهار داشت: تشدید حمله‌های تروریستی و تاکید طالبان بر کشتار مردم افغانستان، سبب ناکامی گفت‌وگوهای طالبان با امریکا شد.
غنی افزود: طالبان با ادامه‌ جنایات شان، یکبار دیگر ثابت ساختند که به برقراری صلح و ثبات در افغانستان اراده و دلگرمی ندارند و تمامی حرکات شان جز فریب و نیرنگ چیز دیگری نبوده است.
وی تصریح کرد: طالبان دشمن اصلی نظام جمهوری ماست که با انجام چنین اعمال بزدلانه‌‌ای شان، هرگز به هدف خویش نمی‌رسند.
رییس حکومت وحدت ملی اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود و نیروهای امنیتی کشور متعهد هستند که زمینه را برای تامین امنیت مردم فراهم سازند تا در فضای آزاد با رفتن به پشت صندوق‌های رای دهی، سرنوشت سیاسی خویش را رقم بزنند.
محمد اشرف غنی گفت: مردم افغانستان به‌خصوص مردم شجاع ولایت پروان همواره در دفاع از آزادی، ارزش‌های مردم سالاری و نظام جمهوری ما، دلیرانه ایستادگی کرده‌اند و هرگز برای دشمن اجازه نخواهند داد تا به اهداف شوم شان برسند.
در انفجارهای امروز در کابل و پروان نزدیک به ۶۰ تن کشته و زخمی شدند. گروه طالبان در اعلامیه‌ای مسئولیت این رویدادها را بر عهده گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا