آخرین اخبارافغانستانورزش

تیم ملی پرورش اندام عازم نیپال شد

تیم ملی پرورش اندام برای اشتراک در رقابت‌های قهرمانی جنوب آسیا راهی نیپال شد.

تیم ملی پرورش اندام برای اشتراک در رقابت‌های قهرمانی جنوب آسیا راهی نیپال شد.
به گزارش خبرگزاری دید، تیم ملی پرورش اندام کشور با ۱۷ ورزشکار، یک مربی، یک داور و رییس تیم برای اشتراک در دوازدهمین دور رقابت های پرورش اندام و فتنس جنوب آسیا امروز راهی نیپال شد.
در ترکیب تیم متذکره علاوه بر اعضای تیم ملی داخل کشور دو ورزشکار مهاجر افغان که به عضویت تیم ملی پذیرفته شده اند، نیز شامل هستند. یکی آقای احمد محمدی ورزشکار پرورش اندام که قهرمانی های متعددی در کارنامه دارد. و دیگری آقای حمید خوشدل ورزشکار فتنس فیزیک که در شهر ممبی کشور هندوستان در دیار مهاجرت به سر می برند، .شامل اند.
بر بنیاد گفته های سکرترجنرال فدراسیون پرورش اندام آقای محمدی در ترکیب تیم ملی ایران شامل بوده و دستاوردهای فراوانی دارد. وی اکنون بنابر در خواست فدراسیون پرورش اندام افغانستان عضویت تیم ملی پرورش اندام کشورش را پذیرفت و پس از این زیر بیرق افغانستان در رقابت‌های بیرون مرزی شرکت می‌نماید.
محمدی می گوید: این آرزو را داشتم که روزی پیراهن تیم ملی پرورش اندام کشورم را به تن کنم و به نام افغانستان در رقابت‌های خارجی شرکت نموده موجب افتخار وطنم گردم.
قابل یاد آوری است که تیم افغانستان در نهمین و دهمین دور این رقابت‌ها که در سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ در کشورهای هندوستان و پاکستان برگزار شده بود، مقام قهرمانی را به دست آورده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا