آخرین اخباراسلایدشوافغانستان

کرونا در افغانستان؛

ثبت ۵۶۴ واقعه مثبت تازه/ آمار کل مبتلایان به ۲۶ هزار ۸۷۴ تن رسید



وزارت صحت عامه اعلام کرد که در ۲۴ساعت گذشته ۵۶۴ واقعه تازه ابتلا به کرونا از میان ۱هزار ۱۱۶ نمونه شناسایی شده و با ثبت این رقم، آمار کلی کرونا در کشور به ۲۶هزار و ۸۷۴ تن افزایش یافت.


به گزارش خبرگزاری دید، وزارت صحت عامه اعلام کرد که در یک شبانه‌روز گذشته ۱۳ بیمار کووید-۱۹ در کشور جان باخته و ۶۵۰ بیمار دیگر پس از صحت‌یابی از شفاخانه‌ها مرخص شده‌اند.
با ثبت این رقم، شمار مجموعی قربانیان ویروس کرونا در کشور به ۵۰۴ تن و شمار بهبودیافتگان به شش هزار و ۱۵۸ تن رسیده است.
این وزارت روز چهارشنبه(۲۸جوزا) با نشر آمار روزانه‌ ابتلا به ویروس کرونا گفته است که با بررسی یک هزار و ۱۱۶ نمونه مشکوک به کرونا در آزمایشگاه‌های شناساسی کووید-۱۹، ابتلای ۵۶۴ تن تثبیت شده است. با ثبت این رقم، شمار مجموعی بیماران کووید-۱۹ به ۲۶ هزار و ۸۷۴ تن افزایش یافته است.
طبق معلومات وزارت صحت عامه، ۱۹۲ نفر در کابل، ۶۵ نفر در بامیان، ۶۴ نفر در تخار، ۵۱ نفر در بلخ، ۴۰ نفر در پکتیا، ۲۷ نفر در قندهار، ۲۷ نفر در کندز، ۲۴ نفر در میدان‌وردک، ۲۱ نفر در بغلان، ۱۴ نفر در دایکندی، ۱۲ نفر در کاپیسا، هشت نفر در نورستان، شش نفر در ننگرهار، شش نفر در بدخشان، پنج نفر در کنر و دو نفر دیگر در زابل در ۲۴ ساعت گذشته به ویروس کرونا آلوده شناسایی شده‌اند.
هم‌چنان در یک شبانه‌روز گذشته، سه نفر در کابل، سه نفر در تخار، سه نفر در بامیان، دو نفر در ننگرهار، یک نفر در بادغیس و یک نفر دیگر در میدان‌وردک از اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند.
در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۶ نفر در کابل، ۷۱ نفر در بلخ، ۶۹ نفر در ننگرهار، ۶۴ نفر در نیمروز، ۴۰ نفر در بدخشان، ۲۹ نفر در فاریاب، ۲۶ نفر در میدان‌وردک، ۱۷ نفر در سرپل، نه نفر در بادغیس، شش نفر در تخار، شش نفر در بامیان و دو نفر دیگر در پکتیا، پس از صحت‌یابی از شفاخانه مرخص شده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا