آخرین اخبارورزش

جشنواره گول در نیوکمپ/ بارسلونا ۵ ریال مادرید۱

بارسلونا با ارائه نمایش درخشان موفق شد با نتیجه ۵-۱ رئال مادرید را شکست بدهد.


بارسلونا با ارائه نمایش درخشان موفق شد با نتیجه ۵-۱ رئال مادرید را شکست بدهد.
بارسلونا در شبی که لیونل مسی را در اختیار نداشت، با درخشش لوئیس سوارز و هت‌تریک او، موفق شد با نتیجه خیره کننده ۵-۱، رئال مادرید را درهم بکوبد.
اولین فرصت بازی برای رئال مادرید ایجاد شد اما ضربه والی کریم بنزما روی ارسال گرت‌بیل راهی به دروازه بارسا پیدا نکرد.
بارسا کم کم بر جریان بازی مسلط شد و در دقیقه ۱۰ به گول اول رسید. نفوذ آلبا با پاس به بیرون او همراه بود تا فیلیپ کوتینیو با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه بارسلونا را پیش اندازد.


دقایقی بعد «آرتور ملو» با یک ضربه دیدنی دروازه رئال مادرید را تهدید کرد اما «تیبو کورتوا» با یک عکس‌العمل تماشایی دروازه را نجات داد.
حملات میزبان ادامه یافت و در دقیقه ۳۰ و با استفاده از VAR، برخورد واران و سوارز در محوطه پنالتی تشخیص داده شد تا مهاجم اروگوئه‌ای با یک ضربه دقیق زننده گول دوم بارسا لقب گیرد.
در اواخر نیمه اول بارسلونا فرصت خوبی برای زدن گول سوم هم داشت اما ابتدا ضربه سر پیکه دفع شد و در ادامه ضربه رافینیا به بیرون رفت تا ۴۵ دقیقه نخست با برتری ۰-۲ بلوگرانا به اتمام برسد.
کهکشانی‌ها نیمه دوم را هجومی آغاز کرده و در دقیقه ۵۰ به گول رسیدند. روی ارسال ایسکو، مارسلو موفق شد درون محوطه با یک ضربه پای راست گولزنی کرده و اختلاف را به حداقل برساند.


۵ دقیقه بعد رئال مادرید بهترین بخت را برای زدن گول تساوی داشت اما ضربه دیدنی لوکا مودریچ به دیرک دروازه تراشتگن برخورد کرد.
در دقیقه ۶۱ بارسلونا تا آستانه زدن گول سوم پیش رفت اما ضربه دیدنی سوارز در مقابل دروازه به دیرک برخورد کرد تا ۲ تیم از این حیث به تساوی برسند.
در دقیقه ۶۸ رئال مادرید فرصت بسیار خوبی برای گولزنی داشت اما ضربه سر بنزما در موقعیت خوب در مقابل دروازه به بیرون رفت.
اما با ورود عثمان دمبله بارسا دوباره آهنگی هجومی به خود گرفته و در دقیقه ۷۴ به گول سوم رسید. نفوذ دمبله و پاس او به سرخی روبرتو با ارسال دقیق این مدافع جوان و ضربه سر زیبای سوارز همراه شد تا بارسلونا ۱-۳ از حریف پیش افتد.
این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۳ و روی اشتباه عجیب راموس، سوارز با پاس سرخی روبرتو با دروازه کورتوا تک به تک شده و با یک ضربه چیپ گول چهارم را به ثمر رساند.
در دقیقه ۸۷ و این بار روی ارسال دیدنی دمبله، آرتور ویدال با یک ضربه سر دقیق گول پنجم را به ثمر رساند.
در دقیقه ۹۰ لوییس سوارز فرصت داشت گول ششم را به ثمر برساند اما کورتوا با عکس‌العمل مناسب ضربه او را دفع کرد.
در اوقات اضافی رئال مادرید می‌توانست اختلاف را کم کند اما بنزما در موقعیتی مناسب شانس خود را هدر داد تا در نهایت بارسلونا با برتری ۱-۵ رئال مادرید را مغلوب کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا