آخرین اخبارافغانستان

خبرگزاری دید:

جشن باستانی نوروز مبارک/ در سال جدید نیز همراه ما باشید!

بهار نو، سال نو و جشن باستانی نوروز میراث ارزشمند نیاکان، تجدید پیمان طبیعت با زندگی و فرصتی برای زدودن غبار کهنگی از دل‌ها است.

بهار نو، سال نو و جشن باستانی نوروز میراث ارزشمند نیاکان، تجدید پیمان طبیعت با زندگی و فرصتی برای زدودن غبار کهنگی از دل‌ها است.
خبرگزاری دید با عرض بهترین تبریکات و تمنیات نیک، سال جدید، بهار نو و نوروز باستانی را به ملت عزیز افغانستان و تمام نوروز باوران فرخنده باد می‌گوید.
سال نو، بهار نو و نوروز فرصتی است که دل‌ها، افکار و اندیشه‌های مان را از غبار سال گذشته بتکانیم و با گام‌های استوار به استقبال زندگی برویم.
خبرگزاری دید با اغتنام از این فرصت، عرض می‌کند که آزادی بیان و رسانه‌ها در کشور ما یکی از افتخارات و دستاوردهای عظیم سیاسی، اجتماعی و تاریخی بوده و به این باور است که این دستاورد بزرگ به هیچ عنوان قابل معامله نیست.
روند صلح کشور در این برهه تاریخی بیشتر از هر زمان دیگر جدی تر ادامه دارد و ما باورمند هستیم که تنها با حفظ ارزش‌های آزادی بیان، حفظ حقوق زنان، قوای مسلح کشور و نظام جمهوری اسلامی می‌توانیم به ثبات پایدار پس از توافقات صلح دست یابیم.
یک بار دیگر فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی را تبریک عرض کرده و آرزو داریم که سال جدید فرصتی باشد برای همبستگی و همدلی هرچه بیشتر در مهین عزیز ما.
۱ حمل ۱۳۹۹ خورشیدی
خبرگزاری دید- کابل، افغانستان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا