آخرین اخبارافغانستانسیاست

جمعیت اسلامی:

جنرال رازق فرزند صدیق کشور بود/ مسئولان در شناسایی عاملان این قتل‌ها تلاش کنند

جمعیت اسلامی در پیامی به مناسبت سومین سالروز ترور جنرال عبدالرازق فرمانده پیشین پولیس قندهار، خواستار شناسایی و ردیابی عاملان این گونه قتل‌ها شده است.

به گزارش خبرگزاری دید، جمعیت اسلامی با نشر پیامی به مناست ۲۶ میزان سومین سالروز ترور جنرال رازق فرمانده پیشین پولیس قندهار، از او به عنوان فرزند صدیق این کشور یاد نموده است.
در پیام جمعیت اسلامی آمده، « با تأسف که تاکنون هیچ گونه اقدامی در شناسایی عاملان این قتل‌ها صورت نپذیرفته است».
متن کامل پیام:
پیام جمعیت اسلامی افغانستان به مناسبت شهادت ستر جنرال عبدالرازق اچکزی فرماندهٔ پیشین قومندانی امنیه ولایت قندهار
۲۶ میزان مصادف است به سومین سالروز شهادت ستر جنرال عبدالرازق اچکزی قومندان پیشین پولیس و‌ از شخصیت‌های مطرح ولایت قندهار.
شهید فرمانده عبدالرازق از جملهٔ آن‌عده از فرماندهانی بود که بحیث یک فرزند صدیق احمد شاه ابدالی در حوزهٔ جنوب غرب، در برابر توطئه‌های دشمنان این سرزمین حماسه‌هایی فراموش ناشدنی آفرید.
شهید عبدالرازق خان یکی از فرماندهان نامداری بود که توسط دشمنان آزادی و استقلال افغانستان به شهادت رسید وسلسلهٔ شهادت امثال او تا همین اکنون ادامه دارد.
با تأسف که تاکنون هیچ گونه اقدامی در شناسایی عاملان این قتل‌ها صورت نپذیرفته است.
جمعیت اسلامی افغانستان به روح همه شهدای راه آزادی و عدالت دعای مغفرت می‌کند و از همه مسئولان می‌خواهد در ردیابی و شناسایی عاملان این قتل‌ها تلاش ورزند و جلو عملی شدن چنین توطئه‌ها را بگیرند.
در اخیر از خداوند پاک می‌طلبیم که به حرمت خون شهدای راه اسلام و عزت و کرامت ملی ما، صلح عادلانه و امنیت پایدار در کشور بر قرار شود تا دیگر فرزندان این ملت از نا امنی و خون‌ریزی نجات یابند و کشور ما در راه رشد و ترقی گام بردارد.
شاد باد روح فرمانده شجاع ستر جنرال عبدالرازق و دیگر شهدای راه آزادی و استقلال میهن.
و من الله التوفیق
شورای رهبری
جمعیت اسلامی افغانستان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا