آخرین اخبارافغانستانسیاست

داکتر عبدالله:

جوانان نباید اشتباهات نسل‌های گذشته‌ را تکرار کنند


نشست افتتاحیه پارلمان آموزشی جوانان افغانستان امروز (یک‌شنبه، ۱اسد) با حضور داکترعبدالله عبدالله، رییس اجرائیه حکومت وحدت ملی، مقامات سیاسی کشور و جوانان در تالار مجلس سنا برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری دید، در این نشست فضل‌ هادی مسلمیار، رییس مجلس سنا اعلام کرد که در پارلمان آموزشی جوانان افغانستان، جوانان با انگیزه و تحصیل‌کرده از سراسر کشور حضور دارند.
وی از جوانان اشتراک کننده در پارلمان آموزشی کشور خواست که از هر قوم، تبار و مذهبی که در این پارلمان حضور دارند برای وحدت و یک‌پارچگی کشور تلاش کنند.
در این نشست داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی اعلام کرد، ما متعهدیم تمام طرح‌های که پارلمان جوانان کشور داشته باشند را عملی کنیم و توسعه‌ی پایدار بدون اشتراک جوانان ناممکن است.
وی افزود، نسل‌های گذشته افغانستان دچار اشتباهات بزرگی شدند و جوانان که نسل فعلی و آینده را تشکیل می‌‌دهند نباید این اشتباهات را تکرار کنند.
رییس اجرائیه برگزاری انتخابات سال آینده را از چالش‌های بزرگ پیش‌روی حکومت خواند و افزود که متاسفانه مردم در زمینه برگزاری انتخابات اعتمادشان را بالای حکومت از دست داده‌اند.
وی از تمامی اعضای پارلمان جوانان کشور خواست تا در زمینه برگزاری انتخابات‌های پیش‌روی کشور به نهادهای حکومتی کمک کنند.
داکترعبدالله هم‌چنین اعلام کرد که برای افزایش ظرفیت مکاتب باید برنامه خوبی روی‌دست گرفته شود تا از تمام ظرفیت‌های جوانان در مکاتب به نحو درست استفاده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا